-95 Grand voyager

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Timpsa, 29.9.2009.

  1. Timpsa

    Timpsa 1st gear

    Tarvitsen nopeasti Omistajien omia kokemuksia autosta ja siinä olleista vioista. (eli jos kaverin kaiman auto oli ihan paska verrattuna mun 15 vuotta uudempaan tyylisiä viestejä en kaipaa)

    rehellisesti jos pystyy kertomaan vioista ja paljonko on kustantantanut
    (miten oireillut ennen vian paikannusta helpottaa arvioimaan mahdollisella koeajolla)

    jos/kun jollain on ollut laatikon kanssa ongelmaa niin mitä siihen on joutunut uusimaan.

    yms. kaikki tiedot kelpaa. (jos jotain hyvää sanottavaa niin senkin voi ilmaista)

    ja paljonko tollasesta kannattaa maksaa n 310 tkm ajetusta
     
  2. Letku

    Letku 3rd gear

    Kumpaa koppaa se on samaa kuin meillä vai sitä kantikkaampaa? :eek:

    Meillä(-97) on mittarissa n.270tkm ja hyvin toimii...
    Itse olen vaihtanut etu jarrulevyt/palat(reilu 200€), etupyörän laakerin(n.200€), sähköflektien anturin(n.140€), nopeusmittarin anturin(n.70€).
    Normaalit huollot tietysti, mut ei muuta mainittavaa ole ollut reiluun kahteen vuoteen.
    Hyvä ajaa, osia saa helposti, suht edullisia, pystyy itse tekemään aika paljon, tietoa saa od:lta helposti, yms..
    Huonoa liian pieni tankki(60l vai 65l).
    Ja kannattaa ottaa mielummin 3.3l koneella kuin tuolla pienemmällä 2.4l...
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Käytä hakua. Tästä aiheesta paljonkin ollut keskustelua, niin hyvistä, kuin huonoista puolistakin. Jos sulla on kiire kiire niin unohda koko juttu..
     

Kerro tästä muillekin!