-99 vanin lauhduttimen letkut.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja kjelja, 28.12.2009.

  1. kjelja

    kjelja 1st gear

    elikkäääs, -99 6.5tdi vani. laatikonlauhduttajan putket/letkut tihkuu enimmäkseen edestä, sama homma varmaan moottori puolella. miten kannattaa laittaa kerralla kuntoon? oisko hiflexistä teräspunos letkut oikeilla päillä ja löytyyköhän niiltä semmosia vai jostain hydromarketista vai originellia vanhojen tilalle? kerran hain jotain outoja tuuma liittimillä olevia letkuja hiflexistä, ei ollu päitä ja prässäs vanhat päät, ilman takuuta että pysyy ja vielä mun omasta tahdosta. mut miten ihmiset ratkoneet ongelman?
     
  2. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    A) hommaa 20bar öljyletkua B) leikkaa putket PUTKILEIKKURILLA (ei sahalla) poikki siten, että saa nysiin vielä hyvin kiinni letkut laadukkailla klemmareilla C) täyttää systeemin D) nauttii mukavista kilometreistä (E) eikä sitten missään nimessä osta sellaisia teräspunosletkuja, jotka pätkitään mittoihinsa sahaamalla (esim. biltema), koska niissä on mukavaa metallimuhaa jolle laatikko on allerginen)
     
  3. Panze

    Panze 3rd gear

    Mä oon tettäny tuossa hyötyajoneuvokorjaus helikivellä Sulan alueella noita letkuja ja sieltä löytyy aikas hyvin päitäkin.

    Ja saahan niitä "alkuperäisiäkin" ostettua näistä suurimmista US-Auto osaliikkeistä.
     

Kerro tästä muillekin!