A-body jenkeistä ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Mano, 3.3.2005.

  1. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    Löytyis -70 varaosamittaristo, ei km - näytöllä
     
  2. Kieku

    Kieku 1st gear

     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Perskules; ens kerralla kun tavataan, ni vaihdellaan fiiliksiä. Ois kiva taas manuaaliakin kokeilla, ehkä motivoitus konversioon. Sulla voi kyllä olla pieniä vaikeuksia mahtua löijyn ratin/penkin/kaarten väliin kovin sujuvasti, mutta ei se toisaalta kadulla meekään mihinkään. Mun mielestä aivan sairaan asiallinen vehjes se dartti; tollasia ei oo oikeesti liikaa edes jenkeissä. Ja nyt siellä on yks vähemmän. Jos en oo heittänyt niitä roskiin, niin pissapojan suuttimet löytt jostain. Pahaa tosin pelkään, että oon kun ei toi hautominen oo ihan lähinnä sydäntä.
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ai mä pääsen tyyppää Löijyä? Kiinni veti! Varmasti mahdun inöön jos ajaa pääsen.. Hyvinhän se poistui kun lähdit Heurekasta. Sun autos menny matalia kymppejä ja tää manuaali on ehkä 15sek auto, mutta se tuntuu että menis matalia kybiä ku sitä kepittää. :rotfl:
     
  5. kinde

    kinde Gearhead

    Yhdyn samaan mielipiteeseen kuin muutkin edellä , KYLLÄ ON HIENO MYÖS HELLSSINSKI KUVISSA....

    Noihin osa puutteisiin katson jos kusipumppu löytyy, haluatko orkkismallin? Ilmoitan jos löytyy ylimääräinen, kun omaan tarvii kans.Muita ei taida ollakaan , nyt.

    Sen verran kiirettä pitää ettei ehtiny tulla Lempsämään päin kattelemaan.
     
  6. HEMI

    HEMI 1st gear

    Joo heeno peli 8)
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    On hieno! Tervetuloa vaan.
     
  8. kinde

    kinde Gearhead

    Löytyi pissapumppu letkuineen läpivientikumilla ja joitakin lämppärin vaijereita on. Niin , vai puuttuuko sulta pelkät letkut pissapoikaan?
    Vasemmalle jalalle on siis enemmän töitä kuin oikealle; kytkin,valonvaihdin ja pissapoika.huh huh!!! :eek:
    Onneksi on itellä automaatti tulossa kunhan kerkee. :rotfl:
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Terve. Säiliö sähköpumppuineen on konehuoneessa, letkut ja lähinnä suuttimet uupuu. Vaijerit kiinnikkeineen kiinnostaa kovasti. Soitteleniin katellaan..
     
  10. jukka63

    jukka63 1st gear

    perävälitys 3.23:1 löytyy eurokossulla.uskoisin että ei ole liian hintava?nätti peli sulla on,sen takii tää välitys lähtee halvallla. soita joskus ens viikolla kun olen älyissäni. 040 5264874.
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Asia selvä!
     
  12. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Rebel: komia peli, hienoa että joku tuo A-bodynkin näin jälkikäteen...

    Kinde: onko se -68 4D mahdollisesti Lahdesta , 270-sarjaa ja sininen? Mun exä, mun eka MoPari... :pinup: Kauan se on joutunut lepäämään...
     
  13. kinde

    kinde Gearhead

    Soittaminen on joskus niiin vaikeeta, yksi suutin löytyi ja usempia vaijerin kiinnikkeita ja vaijereitakin olisi. Minkäs vuotinen se mittari on? Minkäs vuotinen sun autos , kun takana ei ole sivuvaloja ? Vai onko joku näppärä hitsannu reijät umpeen?

    Alkuperäisen topicin otsikko vähän karannu. . . . . . . . . . . .

    Romuja voit tulla pällistelemään , ovat Konalan tallilla.?

    Numerohan sulla olikin. :lol:

    Pannaan pullo kiertämään olisi käyttöä 3.55 ruuviparille. :rotfl: :rotfl:
     
  14. kinde

    kinde Gearhead

    Lahdesta hyvinkin vaikka vähän vierestä, kyllä siinä työmaata rittää. sellaista ELÄMÄ on!!!
     
  15. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    68 se on. Ex omistaja kaks vuotta sitten kun maalasi sen halusi vähän kliinimmän siitä ja jätti takasivuvalot pois. Ne tuli kyllä matkassa ja aion laittaa ne kylkiin. Ei soittaminen vaikeeta ole, sähän soititkin jo kerran ja sain sulta hyvän vinkin että Mopamaniac purkaa just uudempaa. Sinne siis ja sieltä löytyi pienen penkomisen jälkeen melkein kaikki tarvittava. Tälläisiä palikoita ei kuulemma kukaan kysele. Se mittari km näytöllä vielä puuttuu ja eikö 67 ole sama mittari mistä kävisi, vai onko vielä uudemmissakin? Jos sulta löyttyy mittari ni se ois tosi hyvä juttu!

    Jumalauta nääs! Ootteko Käkö ja Mopeman nähneet mikä auto tossa ylhäällä on kun te esim teette samaa mitä mä eli kirjoitan nyt. Ylhäällä, mutta toi alempi. Alpine White 2 ovi tolppa Darttihan se siinä kurvaa! COOL! Seuraavan kerran ku meitin ATK tukihenkilö tulee käymään me muutetaan toi Dartin teksti tosta kyljestä. Nyt siinä lukee rockman, mutta arvaa Mopeman mitä siinä tulee lukemaan? :D :D :D :D
     
  16. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Rockgirl?
     

Kerro tästä muillekin!