A-koppasia projekteja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja signet, 6.5.2005.

  1. jusi99

    jusi99 Gearhead

    Mun sinisessä (ZEU-38) oli 340+4v+8 3/4 levylukolla ja 3.91 välityksellä.
    ZEU-38 oli myös jossain vaiheessa 360+904, siihen tuli Porvoon Simolta ht
    ovet kaikkine tykötarpeineen -83 tai -84.
    -67 tuli Porvoon Simolta mattamustana ilman konetta ja laatikkoa.
    Sika-Simolla oli auto punahilkan cruisingien aikoihin sopivasti viilatulla 340.
    En kykene muistamaan oliko aito 2 ovinen. -67 oli 440 sixpacilla ja vertikaali shifterillä varustetulla 4v manuaalilla (myöhemmin sihen vaihdettiin 727).
    Yks aito 2 ovinen -69 meillä oli vähän aikaan noihin aikoihin 225+904.
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Simon mattamusta 340 manuaali tais olla vallu, vai muistanko ihan väärin, sama missä sitten lopulta luuras hemi tekniikka. Varmaan muistan vääerin, toi dartti tais sitte päätyä jossain vaiheessa takas porvooseen Röllille. Muistan kuulleeni ihan hiljattain, että hemivallu olis palautunut lähtöpisteeseensä, ja olis heimoa jälleen keulilla, tai ainakin tulossa.
     
  3. jusi99

    jusi99 Gearhead

    Aivan, mattamusta musta oli todellakin Valdo.
    Mielenkiintoista mikäli olisi palaamassa kadulle takaisin
     
  4. signet

    signet Gearhead

    Dart custom-69 tärähti tänään käyntiin,avaimet löytyi,jonkun paaliin joutuneen akku paikalleen,Kaasari kaatoi kaasariin huikan bensaa ja 225 jytäsi lauantai-illan rauhaan pientä saundia :wink:
     
  5. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    5+cid siihen tulos ja vaikka 4+ niin munaa olis siinäkin.
     
  6. signet

    signet Gearhead

    Kovin on hiljaista kysyntä projekteista...-72 Swinger lisätään listaan mutta ei hinnotella vielä,haluisin vaihtaa sen HYVÄKUNTOISEEN swingeriin ,dusteriin yms.välirahana käteinen tai joku muu listalta...Toi mun Swinger on periaatteessa aika ehjä kampe mut on seisonut lämpöisessä 10v.On siinä vähän laittoa mut mulla ei ole aikaa,ei vähääkään,eläkeikään on vielä 29 vuotta et ei hyvältä näytä projektien suhteen...kesälomaakin oli jopa yksi arkipäivä+vkl,viime vuonna sentään oli 3pv+vkl,tätä rataa menty vuodesta-92 eikä suunta näytä siltä et mitään muutosta parempaan olis luvassa...
     
  7. kinde

    kinde Gearhead

    Mulla olis ehdotus , jonka olen itsekkin kuullut silloin tällöin.

    Mitä jos palkkaisit jonkun korjaamaan?
    Mulle tää ei ajatuksena kyllä sovi. :soosoo:
    Entäs sulle?????
     
  8. signet

    signet Gearhead

    Meillä on asentaja töissä.Hänkin varmaan rassaisi mieluummin Mopareita kun Scanioita.Mulle se sopis ajatuksena,käytännön tasolla kukkaron sisälmys(tai sisällön vähyys)estää toteutuksen...
     
  9. signet

    signet Gearhead

    -75Dart myyty tänään :p
     
  10. dartvader

    dartvader 1st gear

  11. signet

    signet Gearhead

    Listan päivitys:Dart-65 rullaaava hp.300
    Valiant-74 rullaava Hp700 aika hyväpeltinen
    Valiant Utility pick-up,rullaava hp1000
    Valiant 2d-65rullaava,ehjäpeltinen,flippikeulalla hp.1000
    Dart-67 rullaava hp700MYYTY
    Fargo A-100MYYTY
    Swinger-72 360+aut. kilvetön ajok. ???MYYTY
    Swinger-75 360+aut.leima voimissaan,myydään omakustannushinnalla.
    Monaco brougham4dHT-75 440+727leima voimissaan,myydään lievällä tappiolla,tällä on laulettu jo riittävästi.
     
  12. signet

    signet Gearhead

    Aika hiljaista täälläkin...
     
  13. signet

    signet Gearhead

    Kaikilla on projektit jo?Mulla niitä on monta ja voisin kai jostakin luopua...
     
  14. mörkö

    mörkö Gearhead

    Ei oo vieläkään Fargo sitten menny kaupaks???? :eek:
     
  15. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Menihän se (kaupaksi) ja tulikin... :rotfl:
     
  16. signet

    signet Gearhead

    Vanha viisaus romujen myynnistä vuosien takaa(entiseltä pomoltani, purkaamokeisari M.Hållmannilta):Ei tarvita kun yksi hullu/auto.
    Tämä viisaus tuli vastauksena muinoin kun joku taivasteli hintalappua jonkun myyntiromun ikkunassa näillä sanoilla:kuka hullu ton nyt ostais ja ainakaan tollaseen hintaan?
    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    Tämän romun kohdalla ei kaksikaan hullua ole riittävä määrä koska olemme Kinden kanssa molemmat sen kertaalleen ostaneet ja myyneet :eek: :eek: :eek:
    Ota näistä(meistä 8) nyt sitten selvää...
     
  17. dart -66

    dart -66 Gearhead


    Ei viitsi edes yrittää.... :rotfl:
     
  18. kinde

    kinde Gearhead


    Harvoin , kuten tässä tapauksessa , hyvät osat lisääntyy kun auto kiertää pihalta toiselle......... :rotfl: :rotfl: :eek: :eek:
     
  19. signet

    signet Gearhead

    TÄmä vuosi alkoi projektien myynnin kannalta niin loistavasti että näin vuoden ekana päivänä on tullut jo kaksi soittoa,jonakin vuonna ei ole tullut koko vuonna niin paljon :rotfl: tästä on vielä kuitenkin pitkä matka et kaikki projektit sopis talliin ja niille alkais tapahtua jotakin...
     
  20. signet

    signet Gearhead

    Nyt on Fargo taas myyty hyvään kotiin.Ostaja voi sitten kertoa itse lisää...
    Ja Swinger -75 on tänään herätekatsastettu :rotfl: Se oli vähän tiellä kun oli kuivamassa tuolla raskaamman kaluston keskellä ja olin viemässä sitä talvijemmaan niin tuli ahaa elämys et jos kävis samalla konttorilla-ja leima tuli 8) 'pääseepähän keväällä kruisailemaan valmiiksi leimatulla Swingerillä...jos ei joku osta sitä ennen kevättä...
     

Kerro tästä muillekin!