ABS-valo palaa koko ajan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Lexa, 22.6.2005.

  1. Lexa

    Lexa 1st gear

    ööö...siis mitä tarkotat tuolla limpulla?

    Etujarrulevythän minä vaihdoin...ja tosiaan niitä jäähdytysripojen ruostetta kun pikkasen rapsutti, niin näki,että rauta oli alkanut halkeilla ja antoivat periksi sitten jarruttaessa.
     
  2. Jza

    Jza Double Gearhead

    No, siis mä olen ollut siinä uskossa (kun joku fiksu niin kertoi) että se levy on kiinteästi siinä navassa ja pitäs vaihtaa koko helahoito laakereineen päivineen, ja maksaa niin saamaristi Vai lähteekö se pelkkä levy siitä tosiaan irti?

    Eipä ole vielä ollut kiinnostusta irtikään sitä repiä, kun auto vielä pysähtyy. :odroll:
     
  3. Lexa

    Lexa 1st gear

    Juu - olis hyvä vaihtaa laakerit samalla, ja stefa sinne takapuolelle. Mää kylläkin oikasin ja vaihdoin vanhat laakerit takaisin...ne kun olivat melekein uusia. Stefan irrotuksessa pitää olla vaan varovainen, se kun kärsii helposti.

    Siinä samalla kannattaa putsata ne abs-anturitkin...on nätisti näkyvillä silloin.

    Swt:ltä hommasin levyt ja ei ne hinnan kiroissa olleet, eikä ne laakeritkaan.
     
  4. Jza

    Jza Double Gearhead

    Jahas, thanks infosta. Pitääpä tehdä poka joku päivä jahka jaksaa.

    Niiden takarumpujen irroitus (jos kengät kirraa kiinni) on muuten aika mielenkiintoinen operaatio. Venäjä sentään että oli arpomista ennen kuin sai kenkiä löysättyä, vaikka oli ohjeet kädessä. Ja tietysti pihalla vesisateessa :wc:
     

Kerro tästä muillekin!