ACS 2012

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja luppes, 3.11.2011.

  1. Buickustom

    Buickustom Gearhead

    Turenkiin meni nuorelle tytölle, toivottavasti isi pitää mussea hyvänä pari vuotta 8)
    Meilläkin kerholla ennen ollu sohva ja pöytä missä huilia mut nyt jäi ahtauden takia pois, muuten olis yhden auton joutunu jättämään.
     
  2. Jamboolio

    Jamboolio Gearhead

  3. Ikonen-82

    Ikonen-82 3rd gear

  4. shark

    shark 3rd gear

    Ei taida "rebeli58"pelimerkit riittää mulla ja toiseks se viimeinen kauppa meni "kauppatasapainoon" kuiteski ,kun se mun "lintu lensi sinne" :wink:

    Odotellaan nyt joku vuosi ,kumpi tulee ekaks myyntiin,mun vanha vai tän uusimman uusin rakennelma :lol:
     
  5. Jamboolio

    Jamboolio Gearhead

  6. studio57

    studio57 Gearhead

    hieno peli eikä kohusta huolimatta syttynyt tuleen :)
     
  7. sepi-ukko

    sepi-ukko Gearhead

    onhan tuo ihan hieno ja testivehkeen olen nähnyt aiemminkin pariin otteeseen hml tienoilla
     
  8. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Joo, onhan mulla noita mut piti äkkiä päästä postaan noi enne ku tulilanka ehtii... ;)

    Postailen lisää kuhan saan niitä vähän tuunattua ensin. Nii ja kiitoksia.
     
  9. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  10. Jamboolio

    Jamboolio Gearhead

  11. Maria

    Maria 1st gear


    Marklin

    KIITOS !! [​IMG]


    Oli siinä tuttujakin.. :wink:
     
  12. Raitsa

    Raitsa 2nd gear

    Vinkkiä ja toivomusta FHRA:lle:
    arvonnan voittaja ja näyttelyn tulokset näyttelyn päätyttyä www.fhra.fi sivustolle.
     
  13. Tulin just Lappeenrantaan näyttelystä ja näillä näkymin jätän ainakin autoni viennin tuonne jatkossa väliin , kerhon kutsumien autojen tuontikuluja kun ei korvata ,eikä majoitusta tarjota niin anti olla.

    Kerhojen kautta tuodut autot muodostivat mielestäni ison osan näyttelyn kiinnostavasta kalustosta mutta tätä ei näköjään juuri arvosteta FHRA:n puolesta ,ja autoiluun liittyvien kauppiaiden myyntipaikkojen hinnat kuulemma karanneet pilviin.

    Tavalliset harrastajat tuntuvat olevan vain lypsylehmiä , joiden oletetaan tuovan ihmisiä kiinnostavat laitteet näytille ja tuotto menee minne lie.

    Kylpytynnyrit , sängyt , pomppulinnat ja huviteltta-padre myyjät ei kyllä mielestäni myöskään kuulu autonäyttelyyn.

    No nämä vaan omia (ja usean muunkin) ajatuksia , äänestän jatkossa renkaillani / jaloillani.

    Tampereen ja Oulun näyttelyt ovat vielä asialinjalla näiden kaikkien edellämainittujen asioiden suhteen ,joten suosin jatkossa niitä jos vielä innostun joskus katsojaksi / näytteille asettajaksi ryhtymään.
     
  14. Uoti

    Uoti 2nd gear

    Palkinnot meni ihan oikein, ainoastaan ihmetyttää ettei RR voittanut people showta...
     
  15. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

  16. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Hyviä kuvia kaikilta! Tulilangan setti aikalailla kaiken kattava. 8)
     
  17. Swine

    Swine Gearhead

    Samaa mieltä aiheesta.
     
  18. lumlum

    lumlum Gearhead

    Jaahas, jotenkin sekava mieliala jäi tämän vuoden näyttelystä. Amerikanautot oli kyllä kätevästi?! sullottu aika pieniin karsinoihin, toistensa kopioita myyvien t-paitakauppiaitten tieltäkö? :soosoo:

    Plussaa tulee hiljaisemmalla olleesta musiikista, myös hi-fi -puolella.

    Mieleen jäivät erityisesti yönmusta -71 Torino ja Miss Slioorin Vette huikeine tarinoineen. 8)

    Kiitoksia taas erityisesti niille autonsa tuoneille, jotka olivat ehtineet tuottaa myös auton tarinan hämmästeltäväksi.

    Joskus takavuosina käytetyn lattiatilan suhde välillä "amerikkalaisvalmisteet - muut" oli kuitenkin aika paljon enemmän jenkkikaluston eduksi...
     
  19. MudMax

    MudMax Gearhead

  20. fe390

    fe390 Gearhead

    Kalustoa paikalle tuoneen kerhon edustajana tiedän, että kerhot saavat esillä olevista autoista korvauksen. Jos kerhosi kutsuu autosi omalle osastolleen, niin eikö heidän pitäisi korvata kulut? Tai jos eivät korvaa, niin kertoa asiasta autoa näyttelyyn kutsuttaessa?

    Kerho-osastojen tärkeydestä ja kiinnostavuudesta sekä useiden kaupallisten osastojen kiinostamattomuudesta olen aivan samaa mieltä.
     

Kerro tästä muillekin!