ACS 2018

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Marklin, 12.2.2018.

  1. emil knievel

    emil knievel 2nd gear

    Heitän tähän vähän kärjistetyn esimerkin, mutta kumpiko mahtaa olla "arvokkaampi" (siis pisnismiälessä): alkuperäinen '51 Mercury, vai Barrisin Hirohata Von Dutchin straipeilla?
    Että mistä me tiedämme mikä niistä lasikuidulla ja uretaanilla muovatuista beeämveeveeaudeista on tulevaisuuden legenda..?

    Mutta joo. Väärä ketju.
     
  2. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Mutta nyt puhuttiin kai kumpi on arvokkaampi. ”Alkuperäinen 51 Mercury, vai Mähösen laite Romppaisen straipeilla?

    Tottakai legendojen autot on kalliimpia. Vaikka ei aina tyylikkäimpiä.
    Mutta esim. Pekka Leinon aikanaan ylistetty legendaarinen vette ulkoasultaan on aika mennyttä aikaa. Paitsi viimeistelyn, tekniikan ja äärettömän asiaan vihkitymisen osalta.

    Mutta onneksi nää on makuasioita. Muutenhan kalusto olisi aika yksipuolista .
     
  3. passerby

    passerby Gearhead

    Eikös tämä ole se joka viime kesänä lähti lapasesta keravalla ja meni teräsverkkoaidan läpi vastaantulijoiden puolelle...

    [​IMG]


    Ja entä mikähän kumma tämä on, joku DeLoreanin kadonnut pikkuveli? Toi puskuri on kyllä aika karsea... :D

    [​IMG]
     
  4. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Bricklin SV-1, SV = Safety Vehicle. Siitä syystä on tuo törmäilyauton joustopuskuri.
     
    passerby tykkää tästä.
  5. passerby

    passerby Gearhead

    Ookoo, pitipä ihan guuglettaa. Selvisi että tää olikin ennen DeLoreania eikä päinvastoin.. Ja se, että DeLorean olikin Pohjois-Irlantilaista tuotantoa.... :rolleyes: Käsi ylös, moniko tiesi..?
     
  6. ata

    ata Gearhead

    Siis joku ei tiennyt DeLoreanin tarinaa? Tukiaisilla Pohjois-Irlantiin rakennettuine tehtaineen ja huumeratsoineen?
     
    passerby tykkää tästä.
  7. Madmek

    Madmek 1st gear

    Oliko toi keltainen ajoneuvo kuvassa sun ajopeli? Kyseinen auto oli mielestäni yksi koko näyttelin parhaista peleistä. Käytiin aiheesta pieni keskustelu frendini kanssa. Ei oltu aivan samaa mieltä, mutta mä vaan arvostan sitä et tehdään semmoinen kuin itse haluaa. Meinasin sanoa et "kuin itse visioi", mutta itsellä ei taidot kyllä visioihin asti riitä :D
     
    pecu_83 tykkää tästä.
  8. passerby

    passerby Gearhead

    En kyllä tienny. Ainakaan muista kuulleeni.
     
  9. Rotten

    Rotten Gearhead

    Tuo voi olla tottakin, kun puhutaan monen kympin autoista!??
    Mut jos täällä on näyttely autojen rakentajia, onko ne itseselle tehty, vai mainetta ja myyntiin??

    Tuommoisen muutaman tonnin sikalintan ku choppaat, nii aina joku ostaja kandidaatti ihastuu siihen!
    Vaikka henkilökohtaisesti, en ymmärrä sitä tahallaan, kylet solmuun ja ripaskat katolla, mut niitäkin löytynee, kenelle se ei oo hintaa laskeva juttu, kuten minulle, tuo mattabläck väri!!
     
  10. markow

    markow 2nd gear

    leivonharri tykkää tästä.
  11. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Hei, kiitokset kuvaajille! Tänä vuonna jäi valitettavasti shöy väliin, joten näillä pääsee mukavasti tunnelmiin mukaan.
     
  12. pecu_83

    pecu_83 Gearhead

    En ole varma mihin kuvaan viittaat, mutta se keltainen siipi-Camaro oli juu meikäläisen.
     
    Madmek tykkää tästä.
  13. Madmek

    Madmek 1st gear

    Tohon sun profiili kuvaan viittaan. Hieno peli. Se etusiipi etenkin mun makuun. Mulla rotta hinuri menossa ensi viikolla konttorille kuuntelemaan "rakentelu ehdotuksia".
     
    passerby tykkää tästä.
  14. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Tuo pecun laite on kyllä hyvällä tavalla vallan härski. :odsmile:
     
  15. passerby

    passerby Gearhead

    Jaa, sinunkos se on joka kuvattiin tuola ACS:n ulkoparkissa? Ja liekö sinun myös se suunnilleen '59:n (?) kopalla oleva toinenkin rottahinuri kahella taka-akselilla? Molemmissa niin sama tyyli havaittavissa että aattelin olevan saman henkilön.
     
  16. Madmek

    Madmek 1st gear

    Juu - se mun hinuri oli lauantaina ACS ulkoparkissa. Toista mulla ei ole, enkä voi rakentelu krediittiä tästäkään ottaa vaan auto on Tenneseestä uitettu. Oli rakkautta ensi silmäyksellä :)
     
  17. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Just joku aika sitte vedettiin paaliin v8 80 luvulla esitetty aikansa tuote. Kone, toosa ja akselit oli ainuut käyttökelposet osat tossa muuten koppa ja kaikki muu niin täysin muunneltu ettei siittä olis saanu yhtään mitään järkevää tehtyä. Orggis kunnossa olisi voinu edes joku haluta sen ostaa ja kunnostaa.

    Veikkaan että aika moni hyvinkin tehty tuning auto kokee saman kohtalon kun muoti vaihtuu. OEM pysyy "aina muodissa" ja on siten varmempi.
     
  18. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Mikä laite kyseessä?
     
  19. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Dodge ram vani

    Veikkaan että sama kohtalo on edessä sillä 2000- luvun alussa tuunatulle orionillekkin joka oli jollain 700 eurolla myynnissä.
     
    Muokattu: 23.4.2018

Kerro tästä muillekin!