AEG porakoneet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja T.S, 4.12.2005.

  1. T.S

    T.S 1st gear

  2. JPK

    JPK 1st gear

    Mä oon töissä käyttänyt jotakin aeg:n supertorgue mallia ja kokemukset ovat ainoastaan hyviä. Työkaverilla oli samainen kone ja kokeiltuani sitä ensin oli sit pakko saada semmonen. Huollosta en voi sanoa mitään koska koneessa ei oo mitään vikaa ollu. Hyvä ja halpa kone
     
  3. T.S

    T.S 1st gear

    Tuli sitten ostettua BE630R, hinta oli perheenjäsenhinta.
    Lisäroipettakin sai kiitettävästi. Laajat poranterä/kärki sarjat ja pari mainos paitaa..
    Jospa tämä sitten kestäisi pidempäänkin.
     
  4. pontso

    pontso Gearhead

    mulla on jo toinen ergomax , kun varkaat vei ekan. oli tossa taloa tehdessä hyvä peli , pyöri vispilä hyvin , ja 200mm lankusta meni 28 ottava puuterä hyvin , ei takerrellu . jos ei käytä vasarana niin toimii hyvin , kun viittii huoltaa välillä .
     

Kerro tästä muillekin!