Älkää vaan suunnitelko näitä LSx moottoreita käyttävänne!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja BRC1, 7.1.2009.

  1. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    http://www.megamanual.com/begintuning.htm


    tossa jotain
     
    tero79 tykkää tästä.
  2. kipi79

    kipi79 3rd gear

    Mitenkäs nuo open loop moodi ja boxin seosvirheen korjaus sopii samaan säätökertaan? Toki se pe moden lähtöarvo ehkä sisältää korjauksen, mutta miten siitä eteenpäin?
     
  3. Procharged Vette

    Procharged Vette 2nd gear

    Miksi pitäisi sopia samaan kertaan. Open loopissa säädetään osakaasun seokset hieman alle 14,7 eri kierrosalueille ja sitten palautetaan closed loop toiminto.
     
  4. tero79

    tero79 3rd gear

    Loistavaa tekstiä.. :) Tohon vois varmaan vielä auttaa josko opiskelis kylkeen Bernoullin kaavan.. :) Just laskettiin koulun penkillä polttomoottorin käyntiä.. paineet pytyssä räjähdyksessä ja lämpötila yms.. old school kynä ja paperia meiningillä.. ja mikä on todellinen mäntämoottorin hyötysuhde..
     
  5. kipi79

    kipi79 3rd gear

    Jotenkin tuo räjähdys termi särähtää omaan korvaan väärältä, palonopeus on kuitenkin kipinäsytytteisessä moottorissa vai muutamia kymmeniä metrejä sekunnissa.
     
  6. VooDoo

    VooDoo Gearhead

    Ei oo kyllä juu kovin pitkäikänen moottori jos sen sisäpuolella joku räjähtelee
     

Kerro tästä muillekin!