aerostarin kipinä hukas

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Anonymous, 24.10.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    86 3,0 XLT aerostar sammu ajosta ja CHECK ENGINE valo sytty eikä auto enää käynnisty.
    olisko jollain tietoo vikakoodeista
     
  2. KajS

    KajS Gearhead

    Missä päin Suomea tuo hieno auto on? Jos olisi lähelläkään Turkua, niin pelastuksesi olisi J & J Ky, puh. 02-2387500.

    Muuten sytytyksen ohjaukseen kiinni. Onko autossa Hall-anturi virranjakajassa? yms. yms.

    Lähteekö kylmänä käyntiin?

    Viisaammat jatkaa tästä.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Honkajoella, tuli vuosimalli vahingossa väärin oikea on 89 muttei kai se auto oo paljon erilainen.
     
  4. KajS

    KajS Gearhead

    Ford-hemmojen pitäisi auttaa tässä, sillä minulle ainoa tuttu juttu tuossa on vuosimalli, mutta oireet on niinkuin dodgessa oli vuosi sitten.

    Lähtisin kuitenkin liikkeelle ensin elektroniikasta: onko johdotukset kaikille antureille ehjät? Entä tyhjäkäynnin säätö? (tyhmä kysymys, mutta jos siinä on esim öljynpaineelta tai hall-anturilta/virranjakajan katkojalta yhteys bensapumppuun ja kierrokset tippuu liian alas-->>öljynpaineet laskee liian alas-->>kipinä loppuu).

    Kulkeeko "tietokonevirta" eli onko antureitten töpselit hapettuneet? PRF 7-78 töpseleihin ja taas mennään.

    Ei se välttämättä ole iso vika. Älä uhkaa myydä autoas halvalla, siitä se suuttuu (niin ainakin fiatit teki).
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    On vasta viikon vanha ostos ja en oo paljon viä ehtiny tutustuun,mutta mullaki on semmonen kutina ettei oo iso vika... toivottavasti
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Aerostar toimii taas, sytytysyksikkö oli pimentynyt ja laitettin uusi (48€)
     
  7. KajS

    KajS Gearhead

    Hienoa, sait sen pelastettua takaisin maantielle, eikä tullut edes kalliiksi.

    (jossain muissa hienoissa autoissa noi osat on paljon kalliimpia, dodgessa kaikki sähkötoiminnot on yhdessä mustassa laatikossa, EUR 500 ja risat).
     

Kerro tästä muillekin!