Air Hammer

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Jäpälä, 3.9.2003.

  1. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    No, joko on ukot saanut air hammerit wörkkimään? Mitä käytitte vasarana? Meinasin tehdä itelle tuon pulmaxin rinnalle ,ja oisin kiinnostunut et oletteko tehneet minkäläisia "rymppi" vastimia. Vasaraksi on nurkassa pari vaihtoehtoa A: paineilmavasara tommonen kiinan malli, jota puoltas kohtuu ilmankulutus ja pieni koko. B: Atlas Copcon vanha pieni piikkauskone. Vie paljon ilmaa mut voimaa löytys, ja on vähän kömpelön kokonen. Et pelaako loppupelissä tolla kiinan versiolla, jenkeillä on kyllä ihan vastaavan näkösiä vasaroita käytössä.
     
  2. JouniK

    JouniK Gearhead

    Juu, sain pelittään. Mullakin on ihan kiinataltta rungossa. Vastimena on runkoon kiinnitetty alkselinpätkä, vasaran päänä samaisesta akselista sorvattu pätkä. Huomasin vaan, että karkaistu pää katkeaa helposti sorvauksen kapeimmasta kohdasta, nyt on kokeilussa karkaisematon versio.
    Ihan hienosti tuntuis toimivan, pitäisi rakentaa vielä jalkakytkin. Alumiini venyy nätisti...
     
  3. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Joo venytys on helppoa, mut ootko jo tehny kutistusvastimet? Niihinkin löytyy paria versiota.
     
  4. JouniK

    JouniK Gearhead

    No en. Et viitsis laittaa vinkkiä tai kuvaa sellasista? Oon yriitäny pähkäillä että miten ne pelittää, Pulmaxissa se on selvä homma mutta miten tossa ilmavehkeessä..
     

Kerro tästä muillekin!