Aita ja portti tallin ympärille

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Vellu71, 2.5.2019.

  1. Vellu71

    Vellu71 Gearhead

    Oliko muita suosituksia aidan myyjistä tai tekijöistä?

    Merikontit tulevat kalliiksi.

    Tai toki voin yhden 12m kontin ostaa lisää :)
     
  2. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Kukaan ei vielä ehdottanut sähköä siihen aitaan.;) Pysyy tunkeilijat loitolla.:)

    Mulla se olisi vaihtoehto nro1.
     
    Muokattu: 6.5.2019
  3. Belve67

    Belve67 2nd gear

    Korpela-Tuote
     
  4. Vellu71

    Vellu71 Gearhead

    viikinki75 tykkää tästä.
  5. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Oikein!

    Tai itse olen sen ajatellut niin, että olisi kaksi aitaa sisäkkäin. Sisemmässä sitten se sähkö. Eikä ihan noin mietona. :D

    Mutta toisaalta, toi vois olla parempi ratkaisu, ja huomattavasti halvempikin.

    Ja mulla toi vaan ajatustasolla. Ollut jo kauan. Mulla ei ole sitä maaplänttiä, mihin sen laittaisin.
    Broidi osti kotipaikan, eikä siellä tommoselle ole tarvettakaan.

    Usein vaan näitä mietin, kun en untakaan saa. Eli jos lotossa voittaisin, niin sähköaita tulisi kyllä mun ranchin ympärille.:D
     
    Muokattu: 6.5.2019
  6. mikka

    mikka 3rd gear

    Muokattu: 6.5.2019
  7. Gummisti

    Gummisti Gearhead

    Kivan näkösiä nuo valmiit. Ainoo vaa ettei perse kestä ostaa. Normi eläin verkolla aidattu tähän asti ja kohta laajennetaan lisää aitaa, nii sitten koirilla olis noin hehtaari pihaa aidattuna. Etupihan puolella ihan perus lauta-aitaa ja portti pihaan. Tuossa verkkoaidas se kiva puoli ettei se ota silmään pidemmältä katsottuna ja tolpatkin harmaantuu kesäs kun ei ole kyllästettyjä, enkä 1,5e/kpl hintaan kaipaakkaan :p
     
  8. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    tilaa portti tuolta tai sitten vain pelkät osat ja teet jigin itse. toki koko aitakin olis aika mähee tehdä takotuotteista koristeineen päivineen. olen käyttänyt kyseisen firman osia ja mojennellut niistä erinäisiä porras- ja parvekekaiteita sekä hyötykoriste-esineitä. kokoonpanon jälkeen sinkitys, jonka annetaan hapettua ja sitten jauhemaalaukseen ja uuniin, josta asennukseen -> kestänee isältä pojanpojanpojalle ja ehkä enemmänkin:cool:
    [​IMG]
    https://www.kipinatuote.fi/kaiteet-ja-portit
     
    pantera tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!