AJAN OVET SUN AUTOSTAS!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja poskisolisti, 11.4.2009.

  1. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :eek: Mitä tuo järjetön tosi automiesten suusta sillointällöin syöksähtävä typerä tokaisu tarkoittaa??

    Jos olen oikein ymmärtänyt niin kaveri aikoo tulla rikkoo mun auton?Mistä moinen sanonta on edes lähtöisin??? :eek: :mad:
     
  2. Nutlass

    Nutlass Gearhead

    Sehän tarkoittaa sitä että joku tulee yöllä salaa hiipien ja sheivaa ovenkahvat autostasi niin ettet pääse sinne enään sisään. Siinähän sitten selittelet poliisille että joku ajeli ovet autostas...
     
  3. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Kävisit joskus katsoon, kun isot pojat ajaa niin lujaa, että ovet lähtee autosta.

    Ilmeisesti ISOOT pojaat ajelee sen takia Funny Careilla, että "ovet" pysyisivät kiinni.
     
  4. tammercity

    tammercity Gearhead

    Jaa mää oon aina luullu että 2 samanlaista autoo ajaa kilpaa ja se häviäjä joutuu antaan sille toiselle sitten ovet :rotfl: luultavasti sitä varten 2 oviset on urheiluautoina suositumpia :lol:
     
  5. PauliP

    PauliP 1st gear

    Kerran näin linja-autopysäkillä Peugeotin josta oli kuskinovi "ajettu".
    Oli vaan oven jämät siinä etulokasuojaa vasten saranoiden varassa.

    Koska auto oli kohtalaisen kapealla tieosuudella ja mutkassa olevalla linja-autopysäkillä, oli ilmeisesti sattunut useampi yllättävä juttu samaanaikaan, epäilen että rekka oli sen oven siihen pyyhkäissyt ohiajaessaan. Tai jtn muuta ihmeellistä.
     
  6. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Onneksi meillä on neljä ovee, ettei heti lopu.

    Toisaalta Corvettet ja Camarot on jääneet katselemaan takavaloja..
     
  7. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :eek: Ei ku mä vaa sillä että jos eräs hurjimus tarkoittaa että aikoo ajaa ovet länään mun autosta nii sitte otetaa senkka nenänvarresta!
    Ja kiihdyttely jääkööt sikseen sillä erää... :mad:
     
  8. atobee

    atobee Gearhead

    Katso "Piäkaupunk seuvun nopein auto?" viestiketju. :poff:
     
  9. Rellu8

    Rellu8 Gearhead

  10. turbofriik

    turbofriik 1st gear

  11. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

  12. Riztoreipas

    Riztoreipas Gearhead

    kai se on tosta jenkkilän sanonnasta suomennettu

    blow someone's doors off
    Sl. [for a driver] to speed past another vehicle. Wow, he almost blew my doors off! The truck passed us and blew off our doors!
     
  13. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Joskus aikoinaan yritettiin saada kaiken maaiolman poskisolisteja ajamaan ovet laitteista, mut loppujen lopuks senkin joutu tekemään ite.
     
  14. Henski

    Henski 1st gear

    Tähän malliin: http://kuvablogi.com/nayta/1834461/
     
  15. BT.justice

    BT.justice Gearhead

    tässä taas ajetaan tsukitsukista perse mutta onpahan taas vähän kevyempi:http://www.youtube.com/watch?v=FDjmylmXxew
     
  16. kautsi

    kautsi 3rd gear

  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Sorry on korkeassa kuumeessa eikä juttu oikein irtoa.
    Jos mua hurjimiksella tarkoiitit niin olenko minä puhunut jotain senkan ottamisesta nenästä? VASTAA!
     
  18. yoko1

    yoko1 1st gear

    Jaa Itselläni tulisi sanonnasta mieleen tilanne, kun ajat autoa kaduilla mitkä on tehty aikoinaan hevosille yms. Voi tulla tilanteita, että tien viereen parkkeeratun autonkuljettaja avaa oven suoraan autosi ajoväylälle "Jos se ovi ei nyt pysy kiinni niin se on aina auki"
    Vaikeata väistää mihinkään
     
  19. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    ET OLE! Mutta minä olen, mikäli autoni tulette rikkomaan , mainitsit että tyttöystäväsi aikoo ajaa mun auton ovet mäsäksi! :odroll:
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Sieltähän se, eli amerilkasta.
    Mittee jos näkisimme sinut ja autosi ja sanoisisin että pesen tuon?
    Vertauskuvallinen ilmaus sekin, mutta ottaisitko herneet nenuun siitäkin?

    Älä leiki tyhmempää kuin olet vitun pelle
     

Kerro tästä muillekin!