Alipainepumpun korjaus.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja mjo33400, 22.8.2002.

  1. mjo33400

    mjo33400 Gearhead

    Kun pumppua on useamman kerran kojannut(Chevyt ja ehkä muutkin jenkit)alkaa reunat hajota.Tässä vinkki:Aineena 1mm peltiliuska,leveys n.20mm,muotopokkikoneella v-muotoon veivataan niin kauan,aina välillä kiristäen,kunnes halkaisija on sopiva ja sitten laipat päihin ,toiseen reikä ja toiseen kierre kiristystä varten ja kyllä on helppoa korjaus sen jälkeen.Siis kysymyksessä on v-muotoinen vanne.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: mjo33400 2002-08-22 22:25 ]</font>
     
  2. mjo33400

    mjo33400 Gearhead

    Vastatkaa,onko tiedosta jotain hyötyä.
     

Kerro tästä muillekin!