Aloittelija opiskelee - 77 Lincolnin tavoille

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja isalmela, 11.6.2017.

  1. isalmela

    isalmela Gearhead

    Mukava pieni yllätys tuli tähän isänpäivän aamuun. Tallikaverini oli illalla löytänyt Facebookissa kiinnostavan kuvan ja lähetti minulle. Edellinen omistaja kertoikin käyneensä Lincolnilla mobilistien talviajoissa. Tästä sain todistusaineistoa :) En viitsi laittaa kuvaa tähän ilman autossa näkyvien henkilöiden lupaa, mutta osaisin kuvitella että on ollut mielenkiintoista ajaa talviliukkailla: automaattiryyppy isoilla kierroksilla ja 30 vuotta vanhoilla Uniroyal Tiger Paw kesärenkailla :p
     
    12345678910, Powerstroke ja Holley tykkäävät tästä.
  2. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Automaattiryyppy kannattaa laittaa talvisäätöihin. Nimim. yhden talwiajon jalka jarrulla ajanut.
     
    isalmela tykkää tästä.
  3. HendriXXX

    HendriXXX Gearhead

    Joo, tää on hauska jos ei osaa vasemman jalan jarrua. Craisulla joutuu kesäisinki kylminä aamuina hieman tuota harrastamaan jos lähtee ihan heti startista liikkeelle. Jos sitten malttaa parikaan minuuttia lämmitellä niin ei enää tartte..

    Talvella vois olla joo lystiä tuon kans.. :D
     
    isalmela tykkää tästä.
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ja alamäkeen peruuttaessa ei passaa se R kohta olla valittuna.
     
  5. isalmela

    isalmela Gearhead

    Meidän muuttunut perhetilanteemme sai tämänkin Lincolnin tarinan uuteen vaiheeseen. Lapset lähtevät päiväkotiin keväällä ja vaimo opiskelu/tyopaikan hakuun. Tämä erittäin hienokuntoinen ja täysin alkuperäinen Lincoln voitaisiin nyt myydä tai vaihtaa käyttöautoon. Varsin hulppea harrasteauto perheellisellekin, turvavyöt kuudelle ja reilusti tilaa löytyy. Vaimolle sopivan käyttöauton tuntomerkit: automaattivaihteinen, luotettava, peruutustutka ja luistonesto löytyy. Vaihdokki saa olla pikkuisen kalliimpikin jos on pakko. Lincoln löytyy Oulusta, hinta xxxxx tai vaihto automaattivaihteiseen käyttöautoon. Yhteyttä voi ottaa yv:llä, puhelulla tai whatsapilla numeroon xxxxxxx tai sähköpostilla xxxxxx

    Kymppitonnin tarjoajat ja vaimolta ostolupaa kysymään lähtevät haaveilijat älkööt vaivautuko.

    Huom! Muokkasin nuo yhteystiedot piiloon kun auto on jo myyty
     
    Muokattu: 22.2.2020
  6. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    No jopa harmi.
    Oli hyvässä kodissa, ja tuntuis että tuo muuttunut tilanne ei sulkisi pois juuri ton tyyppistä harrasteautoa.
    Noh, en minä tuomitse, itse olen vaan sillä tapaa vammanen etten luovu mistään mikä on omiin (tai vaimon) nimiin sattunut.
     
    HendriXXX ja isalmela tykkäävät tästä.
  7. isalmela

    isalmela Gearhead

    Kiitos, viisaita sanoja. Sen verran ruuhkavuosia tässä eletään, että joutuu kaikkia vaihtoehtoja pohtimaan. Oikeastaan tykkäisin siitä ajatuksesta, että joku muu saisi yhtä paljon hyviä fiiliksiä tuosta autosta kuin minä ja meidän perhe ollaan jo saatu. Samalla tietysti mahdollistuisi vaimolle järkevän käyttöauton hankinta. Seurataan tilannetta, löytääkö Lincoln uuden hyvän kodin vai jääkö meidän perheeseen.
     
  8. isalmela

    isalmela Gearhead

    Meidän uusi "Lincoln" ;)

    [​IMG]

    [​IMG]

    Osa porukasta muistaakin, että aikomukseni oli vaihtaa Lincoln emännälle sopivaan työmatka-autoon. Lincolnin vaihdossa tuli 2016 Opel Mokka ja vähän rahaa. Emäntä vaikuttaa kovasti tyytyväiseltä. Kunhan korona hellittää ja lapset uskaltaa taas viedä päiväkotiin, niin emäntä pääsee kuskaamaan lapsia päivähoitoon ja itseään työnhakuun.

    Uskokaa tai älkää, minullakin on tyytyväinen olo. Lincoln pääsee tuottamaan hyviä fiiliksiä jollekin muulle ja minä pidän luovan tauon moottoriharrasteista. Joku harrastus pitää keksiä joskus, nyt on ihan hyvä ajatus keskittyä tähän vaativaan työhön ja vielä vaativampaan vauva-arkeen.

    Jos joku haluaa ostaa ehjän ja siistin Lincolnin, niin kannattaa seurata nettiautoa. Pirssi löytynee lähiaikoina pienen Oululaisen autoliikkeen listoilta.
     
  9. isalmela

    isalmela Gearhead

Kerro tästä muillekin!