alukannet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 69, 25.7.2007.

  1. jakari

    jakari Gearhead

    kansi on mitattu täälä vakkasuomessa pyhärannan kunnassa.
    arvot on mitattu 28"vettä patsaalla. Mulla olis vertaus kelpoinen calibrointi levy täällä jos jotain kiinostaa 255cfm/79%/28"vettä(d.i.y)penkin rakentajille.
    penkki on vanha msd flow (paranneltu versio).
    niin ja ne mitatut pako virtaukset.

    pako kanava
    nosto in" 0,1 0,2 0,3 0,4 0,5 0,6in"
    arvo % 8 41 65 73 78 80%
    kanava virt. 19 100 159 179 191 196 Cfm
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Oliks tuubia pakopuolella mitatessa? Miten muuten imupuolella, oliko kartiota kanavan suulla? Tossa nimittäin on jo hieman enempi heittoa shadydellin mittauksiin, noi on mitattu ilman jatkotuubia
    .200”--------100.8
    .300”--------136.9
    .400”--------160.4
    .500”--------168.0
    .600”--------171.8
     
  3. 69

    69 Gearhead

    jees, mulla alkaa olla osat hommattuna ja aksilat tasapainossa. ens viikolla pääsis niputtaa :) vielä kun osais päättää mitä öljyy käyttäis. niin ja käyks fel-pron peruskansipahvit eedeleihin?
     
  4. GMPP

    GMPP 1st gear

    Öljyä, kansipahvit...

    mineraaliöljyä sisäänajoon esim. 15w40 perusöljyä, synteettistä sen jälkeen...

    Kansipahveiks käy varmaan ns. peruspahvit, mut eiköhän kansien ohjeissa mainita osanro... siihen lienee syykin? Ainakin tehdas on
    testannut, ja suosittelee käytettäväksi felpro 1008...
     
  5. coupedeville

    coupedeville Gearhead

    Summitilta tilaamalla kannet olisi saanut lentorahtina 1422,95 taalaan eli 964 euroon perjantain kurssilla :D plus tietenkin mahdollinen 10% tulli eli 1060 euroa sit yhteensä...
     
  6. c-305

    c-305 Gearhead

    +ALV 22%
     
  7. vitoni

    vitoni 1st gear

    Ja kun tunnetusti ruvetaan pilkkua viilaan niin tulli on 4.5% ja verot 22% koko paskasta,tavara+rahti+tulli+alv. :odroll:
     
  8. Ck

    Ck Gearhead

    Ja noin kalliisiin paketteihin tulee yleensä pakollinen vakuutus ainakin summitilla. Se on noin 150usd.
     
  9. ceevu

    ceevu Gearhead

    Ja usps vakuuttaa vain 650 taalaan saakka per paketti.
     
  10. Mopar

    Mopar Gearhead

    Käsittääkseni Summitin kaikki paketiti on vakuutettu ja eiköhän se vakuutuksen osuus oo muutamia taaloja.
     
  11. Ck

    Ck Gearhead

    Onhan se, tiettyyn rajaan asti. Olisko ollu juuri tuo 650usd asti muutamia taaloja jonka jälkeen ei sitten enää ookkaan.
     
  12. Mopar

    Mopar Gearhead

    Mielestäni mulla on ollut yli tuon 650$ eikä oo ollut tavallista kalliimpi, ei kylläkään ihan viimeaikoina. Oliskohan USPS:lla tullut tuohon muutos kun tuossa hintojakin nostivat aikareilusti?
     
  13. 496SS

    496SS 3rd gear

    Itselleni tuli 2kk sitten Summitilta paketti jonka arvo oli 2000$, eikä siinä ainakaan ollut mitään suuria vakuutusmaksuja.
     
  14. Ct

    Ct 1st gear

    Tänään tuli summitilta paketti jonka arvo 1700$
    Maksuja tulli, alv ja mpp 11,50€ eli ei "kalliita vakuutusmaksuja"
     
  15. ceevu

    ceevu Gearhead

    Paketin arvo varmaankin sisältää jo rahtimaksun. Mutta ei kai kukaan nyt oikeesti oo niin pihi että itkee muutaman kympin vakuutuksen takia jos tilaa 1000-2000 usd pakettia. Nykysin (2vko sitten)2x36lbs pakettia vakuutettuna a 650 makso 280 usd. Jos sattuu rahtaamaan enemmän ja on soppari dhl ups tms kanssa niin varmaan saa halvemmallakin mutta listahinnalla esim dhl oli tuplasti kalliimpi. mäkin muistelin että olisivat vakuuttaneet suuremmankin summan mut toi on varmaan muuttunu samalla kun pintarahti jäi pois valikoimista.
     
  16. 69

    69 Gearhead

    Motti alkaa olla kasattu, komeen näköset noi golden racet.

    Vanhalla öljypumpun akselilla pyörittelin pumppua. Mittarin anturin reiästä ruittas silmään kendaalit ja nostajat sai öljyä, mutta kansiin asti ei noussut??

    pitää kokeilla parempaa akkuporaa vielä.
     
  17. Belvedereman

    Belvedereman 1st gear

    Pyörititkö konetta välillä? Öljyt nousee kansiin ja keinuille vasta kun nokka-akselin reiät ovat laakereiden reikiä vasten.
     
  18. 69

    69 Gearhead

    aaiiiivan :oops:
     
  19. Sittana

    Sittana 1st gear

    Saitte ne keinuvipuakselit kiinnitettyä? :wink:
     
  20. 69

    69 Gearhead

    jep, uusilla pulteilla ja aluslevyillä.
     

Kerro tästä muillekin!