alukannet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 69, 25.7.2007.

  1. belve70

    belve70 1st gear

    Mulla on jokku kilpaveneen männät ja puristaa kun stretsivarkut. poraus on .040, joten renkaat joutu tilaan, ei kuulemma oo yleinen poraus.
    No, tää meni vähän ohi, kun en tiedä mitkä mukit ne on. Joku niillä on kilpaa ajanu ja ne toimii. Eli voisko rojua löytyä meillekin perinteisten rajojen takaa.
     
  2. 69

    69 Gearhead

    kirjotellaas tähänki välillä, kun alkaa olla motti kasassa ja konehuone maalattuna. vielä puuttuu uudet bensa ja vesipumppu ja kaasari, jotain 650 tuplapumppua ajattelin, mikä olis hyvä?

    eli 340. uutta kaikki paitsi lohko, k.akseli ja k.kanget.
    edel 340 kannet+arp pultit
    edel rpm air-gap
    cranen goldrace rullavipat+t.tangot
    comp cams xe274h+nostajat
    0.30trw 10.3 takomännät
    clevite laakerit
    melling teho ö.pumppu+akseli
    mopar kärjetön jakaja "oranssi boksi"
    prof.pro dampperi
    k.akseli ja k.kanget tasapainotettu
     
  3. kime2

    kime2 Gearhead

    ^mahtava "peruspaketti",johon sopii ihan mikä 650dp vaan mut Holleytahan mä suosittelen :D

    Oletko muuten mitannut todellista puristus-suhdetta koneestasi nesteen avulla?
     
  4. 69

    69 Gearhead

    ei tullu mittailtua. mut kannet on ne 65cc. trw ilmotti 2316f männillä ja noilla kansilla ja 0.39 race pahveilla jotain 10.2. lohkon kansitasot oikastiin 20kymppiä pois.
     
  5. 69

    69 Gearhead

    mites noi barry grantin demonit? vs holley. mitä noi maksaa. tarvii taas soitella us-parts ja rp, mut tulisko täältä kokemuksia?
     
  6. vitoni

    vitoni 1st gear

    650cfm demonit maksaa n. 620-660e. käyttökokemuksia ei oo ku on niin saa*anan kalliita :(
     
  7. 69

    69 Gearhead

    mitäs holikka maksaa?
     
  8. vitoni

    vitoni 1st gear

    alle puolet noista demonien hinnoista????
     
  9. 69

    69 Gearhead

    oho. taitaa olla 650dp holley mun juttu :wink: . ja 600 edel jää koristeeks 8)
     
  10. raceman

    raceman Gearhead

    ei 750DB:kään ois paha,niin hollikka
     
  11. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ihan noin iso toi ero ei sentään oo mut jonkun verran kuitenkin Holleyn eduks eli vaikka näin pikaseen RP:n hinnastosta luntaten 450 vs 600 € :wink:
     
  12. 69

    69 Gearhead

    onko mitään etua demonista? ohan se hyvän näkönen :D käyttökokemuksia kuulis mielellään. mites korkeus kun ei yhtään liikaa tilaa.
     
  13. sisu

    sisu Gearhead

    mulla ainaki toimi tosi hyvin suoraan paketista. kone on 340 ja vähän laitettu 11.0 puristukset...
     
  14. 69

    69 Gearhead

    myit tollasen herkun?
     
  15. c-305

    c-305 Gearhead

    Demoni toimi ihan yhtä hyvin kuin vanha 750 dominator kun putsas lastut pois sisältä ja ruuvas toisenkin suuttimen kiinni :rotfl:
     
  16. 69

    69 Gearhead

    alkaa bacardi uppoon. olisko tollasta "perusmottia" järkee penkittää? paljoko teho on laskenu :rotfl:
    Jospa sais sit kaasarin ja sytkän kohalleen. mut miten yleensä? ei tunnu hyvältä uutta heti rääkätä. tars ajaa sisään.
     
  17. kime2

    kime2 Gearhead

    Ne ajaa sen penkissä sisään tarvittaessa!
     
  18. c-305

    c-305 Gearhead

    340 perus motti TRW takomännillä hiukan portatuilla x kansilla moparin 284 nokalla mopar M1 Demon 750 db kaasarilla takapyörästä jotain 350hp

    Vartilla -69 valiantilla man.koneistolla 3.91 välityksellä 12.3 slickseillä

    Ja kone oli ollu vuosia "lauluautona" ja mulla pari vuotta työmatka pirssinä kesät
     
  19. 69

    69 Gearhead

    mihin perustuu toi takapyörästä 350hp? kyllä toi penkki kiehtois, mut taidan kyl ajaa rauhassa sisään 1000km. pystyyköhän :wink:
    mites olis pyörädyno?
     
  20. 69

    69 Gearhead

    jaa jaa kattelin c-305 sivuja. taitaa mies tietää mistä puhuu
    ei sillä et mulla olis rakentelun taso huonompi, mut viritysaste taitaapi olla hiukka eri :wink:
     

Kerro tästä muillekin!