Alustamassan ruiskutus + vehkeet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Stone, 10.6.2005.

  1. Stone

    Stone 3rd gear

    Mites tulisi massaruiskua huoltaa että se pysyisi asiallisessa kunnossa myös seuraavaa koslaa ajatellen? Millä myrkyllä ruisku on hyvä pestä, jos ruiluttaa menemään Tectyl/Dinitrol ym. joka paikan sotkevia tököttejä?
     
  2. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    Itse olen tuon oman halpis massaruiskun putsannut liuottimella (k-10,varsooli tms) ja tärpätillä putsaamalla. Elikkäs ensin käytön jälkeen laskee liuotinta lävitse riittävästi, sitten tärpättiä :) lopuksi olen vielä purkanut sen osiin ja laittanut vielä joksikin aikaa tärpätti astiaan, sitten vain kuivaus,puhdistus ja kasaus :D ja Voila! valmiina uuteen käyttöön, olen tuolla samalla truutalla massannut muistaakseni ainakin kaksi autoa ja pelittää vieläkin ihan hyvin, kunhan vain näkee tuohon puhdistukseen vähän vaivaa :)
     
  3. C3 72

    C3 72 Gearhead

    Bensalla kun pesee, niin lähtee hyvin.
     
  4. minulla se ruisku loikoilee kokoajan tärpätissä...
    tosin voisi jo ottaa pois kun ei ole "kuukausittaista" tarvetta :)
     

Kerro tästä muillekin!