Alustan päivitystä -71 Chargeriin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja christerhast, 30.3.2016.

  1. christerhast

    christerhast 1st gear

    Mulla on -71 Charger Super Bee 408 koneella ja siihen pitäisi alkaapäivittämään alustaa, onko kokemuksia minkälaista etupalkkia hammastangolla ja 4 linkkiä kannattais suunnitella? Onko kukaan soveltanut minkään muun merkin/mallin etupalkkia?
    Laittakaa linkkiä jos on suositella jotain tiettyä settiä
     
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Riippuu budjetista ja mitä haetaan?
    Magnumforce, QA1, RMS, XV Racing.....
     
  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Joko noista jollakin on oikeasti toimiva hammastanko-ohjaus tarjolla?
     
  4. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    onko hammastanko ehdoton vaatimus? Www.firmfeel.com etupään kitillä stage 2 tai 3, pärjää jo aika pitkälle.
     
  5. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    XV Racing taitaa olla toimivin, mutta myös ihan saatanan kallis.
    Itse kanssa kallistuisin Firm Feel tai http://www.hotchkis.net/ alustoihin, niillä pääsee todella pitkälle. Ja jos ei tykkää vakiosimpukasta, niin vaihtaa vaikka Borgesonin tilalle.
    Sit jos on rahaa, ettei paskalle taivu, niin Art Morrisonilta koko uusi alusta/runko tilaukseen :)
     
  6. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Mulla on firmfeelin simpukka ja fast ratio kääntövarret challengerissa. Suosittelen kyllä kovasti.
     
  7. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    En tiä kääntövarsien vaikutusta, mutta olikohan se stage 2 mitä kokeilin, niin oli kyllä jäykempi kääntää, mutta ei siinä pienillä nopeuksilla sitä tuntumaa ollut yhtään enempää kuin omassa vastaavassa dodgessa vakiosimpukalla. Pitäis toki päästä kokeilemaan useampaa autoa.
     

Kerro tästä muillekin!