AMC-RAMBLER-netti-off

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja HELL2, 10.11.2006.

  1. juro the dog

    juro the dog 1st gear

    hassua... googlen kautta ei pääse sivuille, mutta tosta pekan vieraskirjalinkin kautta näyttää löytyvän...
     
  2. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    joo. tuntuu suoralla linkillä toimivan. mutta ei joo googlen kautta tunne koko paikkaa oikeastaan. outo juttu.

    google on jotenkin heikentynyt viime aikoina. menny huonommaksi löytään mitään. ihan kaikkiaankin. esim ei löydä esim ainoatakaan keskustelua tuolta amccf sivuilta vaikka hain tasan samoilla sanoilla kuin siellä oleva keskustelussa on. (kirjoitin otsikon, lauseen tai hakusanoja.. ei löydä. ei ole koko googlessa kukaan puhunut koskaan kyseisistä asioista.. vaikka amcn oman sisäisen hakukoneen kautta löytyi noin 10 eri keskustelua juuri samoilla sanoilla.)

    mutta muutenkin google on tyhmentynyt. se ei enää toimi niinkuin ennen.
     
  3. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Aika jännä juttu, kaikilla muilla hakukoneilla tulee heti kärkeen mutta guggeli on asettanut koko sivut pannaan. Kyllä se ennen on tollakin löytynyt. Täytyy varmaan asettaa guggeli pannaan :mad:
     
  4. Sammy_Q

    Sammy_Q Gearhead

    Sinällään mystistä, koska alle kuukausi sitten vielä löysi...
     
  5. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Miähän siellä nyt on, kun ilmoittaa että pääsy kielletty???
     
  6. JavelinAMX

    JavelinAMX 1st gear

    No just nyt ainakin toimii ihan ok.
     
  7. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Onkohan mut suljettu ulos, kun mulle tulee tälläinen teksti:

    Forbidden
    You don't have permission to access /yabb2/YaBB.pl on this server.
     
  8. Rust Devil

    Rust Devil Gearhead

    Mulle ilmotti eilen päivällä tota samaa,mut sit illemmalla toimi taas ok.
    Mäkin enste aattelin,et mut on suljettu pois sivustolta.
     
  9. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Mikähän siinä on, kun ei pääse millään sisälle tonne??
     
  10. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Linkitin tän tonne foorumille jos joku ylläpidosta osais auttaa
     
  11. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Thank´s!!
     
  12. pekka.j

    pekka.j Gearhead

    Tyhjennä selaimen välimuisti tai koita toista selainta. Ei oo ainakaan mun korviin kulkeutunu tietoa ongelmista.
    Eikä oo harrastettu "käyttäjäsiivousta"
     
  13. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Jaaha, tätä mä oon pelännykkin, tyhjennä välimuisti, ootas, ööh, mihin se kossupullo tässä tietokoneessa laitetaankaan, mun oma välimuisti tyhjenee kossupullolla....
     
  14. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei auttanu kossupullokaan...

    Puhelinkonsultaatiota yritetään seuraavaksi...

    Etenee....
     
  15. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Vika poistunut, koska yht´äkkiä pääsin taas sivuille... Kiitos auttajille!!
     
  16. pekka.j

    pekka.j Gearhead

    Joo, ip blockausta hyökkäysten takia, jos on ongelmia, niin tekstaria a-v:lle tai sillulle tai jos eivät ole tuttuja, niin vaikka yv mulle tätä kautta, niin laitetaan kuntoon.
     

Kerro tästä muillekin!