American Car Show 2006

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Puli-Song, 5.4.2006.

  1. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Pääsiäisenä on lainsäädännöllä kanssa säännöstelty näitä huvitusajankohtia, sillä saattaa olla oma vaikutuksensa aukioloihin.
     
  2. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Jos saan pikapin läjään niin kait sitä tuolla pitää pyörähtää. Onhan koeajo tehtävä ennen "rähinöitä" :wink:

    Ehkä su tai ma kerkee.. (tankki, bensalinjat, tankin suojus, öljynjäähdytin ym pientä vielä uupuu.. :oops: )
     
  3. must be tuned

    must be tuned 1st gear

    aha.Eli ongelmia on...?
     
  4. Dervish

    Dervish 1st gear

    Ei se osasto ja tavarat ittestään liiku, saatika että vaan ajetaan kärri paikalle ja tyhjätään se...
    Kyllä siinä yllättävän paljon tekemistä on.
    Ja onhan siellä muistaakseni aamusta pressille tilaisuuskin ennen yleisölle aukeamista jne jne.

    Että vedetään vaan ne kalsarit vaosta ja korkataan mielijuomaa ja ootellaan vaa ihan rauhassa.
     
  5. must be tuned

    must be tuned 1st gear

    niin kai... :D mutta no onhan siellä sitten mitä odottaakkin... :wink:
     
  6. homer

    homer Double Gearhead

    Kahvit juotu ja puuro syöty. Suihkussa käyty. Kohta kai pitäis alkaa talsimaan kohti asemaa.
     
  7. S.A

    S.A 1st gear

    Joo ymmärrän hyvin tuon näytteille asettajien toiveen kello 12, ei siinä mitään! :)
    Olin vaan muistellut, että se aukee jo 10, joten heräsin ja katoin varmistuksen ja totesin, että kiivaa... :lol: No sellasta se on, 12 ovella. Piste.
     
  8. must be tuned

    must be tuned 1st gear

    sama täällä vaikka ehkä tosta ekasta viestistä vois päätellä muuta.Varsinkin kun tuli hyvä syy sille että aukee klo 12.
     
  9. S.A

    S.A 1st gear

    jaha jos sitä lähtis sitte pikku hiljaa valumaan tonne...
     
  10. Henski

    Henski 1st gear

    Kyllähän sielä tänäänkin alkoi näyttely jo 10.00; Kutsuvieraille ja lehdistölle,ym... Mm. liikuntarajoitteisille tarjotaan mahdollisuus tutustua näyttelyyn ilman väentungosta käytävillä, samoin lehdistö pääsee kuvailemaan rauhassa autoja, eikä ihmisten selkiä. Oikein toimiva ratkaisu sen ohella,että osastorakentajille pari lisätuntia.

    Ja keli tällähetkellä mitä parhain, mars messukeskukseen!
     
  11. must be tuned

    must be tuned 1st gear

    aha...Siitä siis johtuu että aina kun katon jotain esim.hot rod & rock shown kuvia lehdestä niin niissä ei näy ketään paitsi ehkä joku muu kuvaaja. :)
    Mielenkiintoista...
     
  12. homer

    homer Double Gearhead

    Jaa-a. Jotenkin jäi tunne että jotain oli pielessä. Olihan siellä toki katseltavaa, mutta miksi nuo radalle.comit sun muut tuningit oli tuotu päähalliin? Ei tämä epäluottamuslause ole ko. vehkeitä kohtaa mutta olisihan niille ollut omakin osasto. Toinen mikä ainakin meikäläistä häritsi (vanhuutta?) oli tuo hitonmoinen meteli ja savu jotka kantautuivat sieltä ratapellejen osastolta.
    Jottei (perinteiseksi) valitukseksi mene niin kiihdytyskaudesta näyttää tulevan paras vuosi kausiin.
     
  13. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Nuo muut Tuningit nyt sattuvat olemaan nuori rakentaja sarjaan osallistuvia. Mutta miksi se yksi T hoppa on tuning hallissa? Tais olla jonkun firman osastolla?
     
  14. niklas_

    niklas_ 1st gear

    kuka oli antanut pusun mun chargerin konepellille? :rotfl:
     
  15. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    MITÄH ??? HÄH ???? :eek:

    Huono vitsi...vai oliko ? :wc:
     
  16. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Häh? Pihalla vai?
     
  17. JPeltsi

    JPeltsi 3rd gear

  18. must be tuned

    must be tuned 1st gear

    hm...Harmi kun pääsen itse paikalle vasta sunnuntaina. :( Vai että pusu konepellille... :lol:
     
  19. Käkö

    Käkö Gearhead

    Mä ihmettelin sitä samaa, toi roskikseenpistekom joutais helvetin kuuseen tai ne vois pitää oman näyttelyn vaikka keskiviikkona...
    Kauhee älämölö, savua, joku spede soittaa ironmaidenia skitalla ja joku tummavaalee blondi joikaa vieressä, toinen spede soittaa poneyämmää jostain ns.autosta...
    Ei helvetti, se oli ihan kauheeta, on se kumma et tommonen systeemi on päähallissa, mä juttelin useamman kävijän kanssa siellä ja nekään eivät olleet ilahtuneita aiheesta.
    Pisti oikeesti vituttamaan moinen.

    Näyttely itsessään on aivan huikee, autoja piisaa joka makuun ja niitä on paljon, yhdessä päivässä ei kerennyt niitä kiertämään joten huomenna mennään uudestaan... :D

    OD:n osasto on vallan mainio ja piti käydä sielläkin rääpimässä turpaani ja kas kummaa, ei ne heittänytkään mua ulos...

    Ei muuta kuin huomenna uudestaan :D
     
  20. Henski

    Henski 1st gear

    Oliks se oikeesti sitä samaa, mitä aamusella pelättiin? Onkohan perimmäinen tarkotus häätää jengi veks sieltä "yläpesästä" :soosoo:

    Mitäs mä huomenna sit siellä teen, jos se älämölö kuuluu sinnekin???
     

Kerro tästä muillekin!