American Car Show 2007

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Street Rod Association ry', aloittaja boomboom, 18.3.2007.

  1. boomboom

    boomboom Gearhead

    Tämän vuoden ACS:n alennukset sisäänpääsymaksuista on muuttunut siten että jäsenkerholaiset eivät saa alennusta automaattisesti jäsenkorttia näyttämällä, vaan olen toimittanut nimilistan FHRA:lle ja listassa oleville henkilöille lähetetään alennukseen oikeuttava biljetti. Lista on päivitetty 12.3 eli n 2 vk jälkeen jäsenmaksun eräpäivän eli jos olit maksanut siihen mennessä jäsenmaksun niin alennuslippu pitäisi saapuman postissa ennen ACS:ta FHRA:lta.

    Vexi
     
  2. lake ender

    lake ender Gearhead

    paljos se alennus tänä vuonna onkaan?
     
  3. nash

    nash 3rd gear

    Mä kuulin jostain et se ois 2€, korjatkaa jos oon väärässä :odroll:
     
  4. boomboom

    boomboom Gearhead

    Taitaapa pitää toi 2 eetä paikkansa. Eli pe la ja su lippu on 18 ja ma se on 16 eetä.
     
  5. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    olikos tuonne jo päivystäjät? Mä voisin olla hyvässä edustus kunnossa kun on noi synttäritkin 4.4 :rotfl:
     
  6. boomboom

    boomboom Gearhead

    Jaahas, töppöhönöt ilmoittautuu! :poff: ei vaan, kyllä varmaan ainakin jollekkin päivällä olis päivystäjä paikallaan. Ainakin aamupäivien ekoille tunneille ei perinteisesti oo ollu tunkua, ainakaan bileitä seuraavana päivänä.
     
  7. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    Täytyy ny katsoa kun ei ole tuota liikennöinti puolta siihen suuntaan mietittynä eikä sitä päivääkään.. Olishan se mukava hesan päässä yöpyäkin mut saakohan sitäkään aikaiseksi kaiken muun kiireen ohella :odroll:
     
  8. boomboom

    boomboom Gearhead

    joo em mäkään oo viä jaksanu aatella niin kauas, lauantaina olis tietty illalla bileet mut sit ei taas ole aamupäivystäjiä: Bling, mä keksin, Nashihan varmaan menee mielellään bileillan jälkeen aamutuimaan kökkiin tiskille, se kun aina kuittailee rapulaisista tiskin vartijoista. Hyvä idea.
     
  9. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    Eli me päivystetään lauantai tiskillä ja Nash jatkaa sunnuntai aamusta :rotfl:
     
  10. nash

    nash 3rd gear

    Hetkinen :soosoo: :soosoo: :soosoo: mä päivystin siellä viime vuonnakin aamusta kun kaikki oli niin krapuloissaan ettei saapunu paikalle :soosoo: :rotfl: :rotfl:
     
  11. nash

    nash 3rd gear

    Minkäslainen on tänävuonna toi kerho osasto? Onko jotain rekvisiittaa ja mitä autoja?
     
  12. boomboom

    boomboom Gearhead

    Rekvisiittana väsyneet päivystäjät ja autoix tuodaan pari polkuautoa ni pääsee helpommalla :lol: Eikäku jos se yx lievästi pussihousutettu avo plyma tulis ja sit aakkoskupee lättiksellä
     
  13. nash

    nash 3rd gear

    Joo kyllä mäkin voin tulla jeesaamaan jos on tarvetta
     
  14. lake ender

    lake ender Gearhead

    Eipä mullakaan mitään ihmeitä silloin oo, eli voin kyl tulla aamustakin notkumaan sinne ständille. Bileisiin tuskin tulee mentyä ja nahkavekkarit hoitaa herätyksen.
     
  15. lake ender

    lake ender Gearhead

    Pitäskö tehdä oikein päivystyslista tai jotain? Mulle on ihan sama koska ja minä päivänä jökötän osastolla, mut et muut vapaaehtoset tietäs koska tarvitaan? Tälläi käy äkkiä niin ,että johonkin aikaan porukkaa on vaikka kuinka päivystämässä, mutta jossain välissä ei oo sit ketään. Kukas tota hesan näyttelyosastoa "virallisesti" hoitaa?
     

Kerro tästä muillekin!