american wires??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja exo, 18.3.2009.

  1. exo

    exo 1st gear

    nii onko kukaan tilannut tuolta sähköjohtosarjoja...tai onko muita paikkoja tiedossa josta sais kans samanlaisia sarjoja
     
  2. janiluo

    janiluo Gearhead

  3. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Tosiaan jos on kysymys Janin korjaamasta Americanautowirestä niin mä olen niiden Highway22 sarjan tilannut. Mielestäni laadukas ja varsin kattava-ainakin laatikko on iso ja täynnä kaikenlaista mistä en mitään ymmärrä :oops:
     
  4. exo

    exo 1st gear

    juu..samasta firmasta o kyse...tota just tota highway 22 olen ajatellu ku siinä olis tarpeeksi valmiuksia sähköherkuille ku buickkiin ei löydy malllikohtaista sarjaa mistää
     
  5. BRC1

    BRC1 Gearhead

    No en siitä paljoa osaa sanoa muuta että vaikuttaa tosi laajalta systeemiltä ja kaikki palikat näytti laadukkailta. Hemmetisti tuli kamaa paketissa. Mulle vielä "customoivat" AAWllä settiä omien tarpeiden mukaan.
     
  6. janiluo

    janiluo Gearhead

Kerro tästä muillekin!