Amerikan kovimmat keräilijät JIMillä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Ismoskosmos, 11.9.2011.

  1. makemydayjew

    makemydayjew 1st gear

    Ekaa kertaa kun kattoin niin silmään pisti se kuinka epä-isänmaallisia ne hi#¤tarit on, minkälainen ihminen ajelee mersulla amerikassa???
     
  2. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Justiin tuli katteltua. hupainen toisaalta joo mutta se vanhan tavaran katteleminen jotenkin rauhoittaa.
     
  3. harri60

    harri60 Gearhead

    Noita möhkö mersuja taidettiin myydä jenkeissä Dodgena, voin olla väärässäkin. Kiva ohjelma siltikin.
     
  4. bathory

    bathory Gearhead

    Juu mäkin katon tota vaan mun elokuvateatterihuoneessa kellarissa. Mistä löytyy sentään 1080i-tykki ja 100" kangas. Perus THX-äänillä tietty. Eihän tuota muuten kehtaa. Sen jälkeen selaan n. sata kanavaa läpi ja katon jos vaikka uusintana tulis.
     
  5. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    mie oon kattonu tota vaan nintendona gps:stä.
     
  6. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    mulla vaan musta-valkonen Salora muttei dikipoksia,
    kimppatallilla pitää ohjelmat katsoa :wink:
     
  7. hartsa-ccr

    hartsa-ccr 1st gear

    Dodge Sprinter ! Heh !
     
  8. hartsa-ccr

    hartsa-ccr 1st gear

    Ma pistin paremmaks kun Pickersit ostin Flasta swapista Packard lampomittarin sellanen oikeesti vanha maksoin 10$ ja myin taalla 50egella
     
  9. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Mykkänä ja haljenneena makaa työpöydällä. :lol:
     
  10. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Itse ajat Suomessa vissiin vain Saabilla, Calibralla tai Boxterilla ihan hete*ona? Vai joko on Fiskeri alla ;-)
     
  11. CantBeDone

    CantBeDone 1st gear

    Suomi on niin autoiluvihamielinen maa, että on suorastaan isänmaallista ajaa amerikkalaisella, jonka ideologia sotii kaikenmaailman kieroutunutta viherpiiperrystä ja yksilön kyykyttämistä vastaan. Yksilön vapauden puolesta taistelivat myös talvisodassa kaatuneet, tuskin hekään olisivat halunneet satelliittiseurantaa, loisivia mokkakikkeleitä ja turhanpäiväisiä kieltoja poikiensa harmiksi jotka täällä pohjan tähden alla hyisessä pakkasessa elantonsa hankkivat.
    Mutta ollos huoleton, poikas valveill' on!
     
  12. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Ei kaikki mutta aika moni:
    Best selling cars 2010
    Käsittääkseni tuon listan autoista osa on tehty esim. Mexikossa ja toisaalta noista japanilaisista osa on kasattu jenkeissä. Joktapauksessa ilman truckeja ei tuolla listalla nyt kauheasti ole amerikkalaisvalmisteisia Sedaneja..
     
  13. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Nyt perustelit kyllä niin vahvasti, että ei voi kuin olla samaa mieltä :D
     
  14. harri60

    harri60 Gearhead

  15. jknR

    jknR Gearhead

    Vessaanko toi sun teatteri on tehty, kun on noin pieni kangas?
     
  16. bathory

    bathory Gearhead

    Myönnän, että hävettäähän tuo noin pieni kuva :oops:
     
  17. Zandmann

    Zandmann Gearhead

  18. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  19. makemydayjew

    makemydayjew 1st gear

    Vähänpä tiedät mitä amerikkalainen perus-juntti ajattelee, japsi- natsi ym autolla ajamista oikeasti pidetään epä-isänmaallisena tekona, oon nähny/kokenu sen omin korvin & silmin niin että älä tuu viisasteleen tänne tsättiin..sitäpaitsi oon ollu näkevinäni johtotähden sen pakun nokassa..miksi muuten tollein puolustelet h"#tareita??, tuu ihan reilusti ulos kaapista..
     
  20. ata

    ata Gearhead

Kerro tästä muillekin!