Annetut bannit, varoitukset,kirjoituskiellot.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja Joe Hunt, 18.1.2018.

1. pantera

pantera Gearhead

Topiikin avaaja syyllistyy kaikkeen siihen mistä muita syyttää, päivittäin.
    Esim tämänaamuiset kirjotukset on todella riman alta.
    Mieti vähän omaa käytöstäsi ja kirjoitustyyliäsi ennen kuin alat muille vaatimaan banneja .

Classic1964 ja jorkat tykkäävät tästä.
  2. Rotten

Rotten Gearhead

Jos se olikin ujo avun pyyntö? :rotfl:

Classic1964, jorkat, Rockmaple ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. Kartsu

Kartsu Gearhead

Olet veli pantera kyllä tässä niiiiinn oikeassa...

4. Joe Hunt

Joe Hunt Gearhead

Ihanan samanmielinen oikea-ylimielisporukka.Hyvä pojat(?)!
    Tuota pohjanmaan pösilön ulostuloa avaa kyllä oikein mallikkaasti hänen minuun kohdistama tätimäimen ojennus.
    Kuvastaa"kirjoituksiaan", joista olen aina ihmetellyt niille ominaista sisälukutaidon ja/tai luetun ymmärtämisen vaikeutta.
    Siksi kai linkkien ja oikeiden faktojen perille meno on mahdotonta, koska ylimieliset eivät vain yksinkertaisesti ymmärrä ja sisäistä lukemaansa!

Lainaan vielä itseäni,jospa toisto auttaisi(sarkasmia) hakemaan sen nk.pointin aloituksestani.

jorkat tykkää tästä.
  5. pantera

pantera Gearhead

Vahvistit juurikin mielipiteeni oikeellisuuden yllä olevalla herjaavalla kirjoituksellasi.

6. Kartsu

Kartsu Gearhead

Hyvin "ylimielistetty"...:D:D:D
    Mä en yleensä viitti sun viestejä kommentoida kun ne on niin hd-rasistisia
    että oon yleensä jättäny ihan omaan arvoonsa.
    Oli tosiaan vähän jännä avaus tosiaan varsinkin sulta tää topi....o_O
    Mut sä oot ilmeisesti vähän herkkähipiäisempi rasisti sitte...:rolleyes:
    Eiku nymmää hokasin... Sää haet ittelles rajoja tällä...

Classic1964 ja Rotten tykkäävät tästä.
  7. jorkat

jorkat Gearhead

aja tai ota ja aja

Substitute tykkää tästä.
  8. Kartsu

Kartsu Gearhead

Heh... mielenkiintosen kryptinen kommentti...
    Vastaan: aja

9. sdfsd

sdfsd Gearhead

Kyl se jatkuva ojentaminen teki sen että ihmiset meni heti kun mahdollista facebookkiin missä ei ole mitään ojentajia.

10. viikinki75

viikinki75 Gearhead

Nykysysteemi on parempi, mitä aiempi. Eli se, että näkyi kirjoitettujen viestien määrä.

Joillakin tuli jopa tuhat viestiä kuukaudessa tuolla alakerrassa, mitenkään liittymättä autoharrastukseen.:rolleyes:
    Ja sitä lukua ilmeisesti kasvatettiin ihan tarkoituksella, koska niissä ei aina ollut mitään ideaa/muuta tarkoitusta edes alakerrassa.
    Joillekin se luku on vaan niin tärkeä. (facebook-kaverit, tykkäysten määrä, yms.)o_O

Muokattu: 8.2.2019
    Catiska ja xarper tykkäävät tästä.
  11. viikinki75

viikinki75 Gearhead

Mun puolesta tänne sais ottaa käyttöön myös alaspeukutuksen. Vaikka tämä viesti varmasti saisi ryöpyn alapeukkuja.:p

Gary Grand, Classic1964, Camino'79 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. sdfsd

sdfsd Gearhead

jaaniinjuu, joskus mitä enemmän viestejä, sitä kovempi tyyppi foorumilla ja sitä parempaa pataa se oli yleensä moderaattorien kanssa. En tiedä oliko täällä mutta yleisesti.

viikinki75 tykkää tästä.
  13. viikinki75

viikinki75 Gearhead

Sitä en tiedä, oliko parempaa pataa ylläpidon kanssa. Täällä tuskin, mutta joillakin sivustoilla näin varmasti on.

14. viikinki75

viikinki75 Gearhead

Tämä on kuitenkin aika salliva sivusto.

Jotkut merkkiforumit on ihan natsi-meiningillä.

Gary Grand, Classic1964, palontie ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  15. cdi

cdi Gearhead

Olen sitä mieltä että jokaisen kirjoittajan ympärille tulisi jättää vähän vapaata tilaa ,etenkin niiden jotka ovat erimieltä......niinkuin monesta asiasta ollaan. Jos /kun tekniikkapuolelle menee kakkendalia johtuu se siitä että siellä on jo lähtenyt topikki sivuraiteille...........lukemattomat viestit ei erottele.......eikä itse tule katsottua.

Tein taannoin kokeen......pieni ärsytys.....sai mukaansa suuren joukon puolustelijoita.....puolustelijoiden tekemisien sekoittelu ja pienimuotoinen dissaus. Sai melkoisen vyöryn aikaan.........ei auttanut vaikka juttua paksunti niinpaljon kuin osasi......pieni joukko sen nieli loppuun asti. Suurin osa toki hyppäsi sivuun ja varmaan vielä suurempi jäi seuraamaan mitä tapahtuu.
    Pitäiskö tästä jotain oppia,varmaan pitäis mutta jos ei pysty peilaamaan asioita todellisuutta vastaan, on se aika avutonta. Pitää yrittää pitää mielikuvitus ja todellisuus erillään kirjoituksissa, kun vastapuoli ei sitä kykene käsittelemään.

Tuo tekniikkapuolen kirjoittelu kuihtuu joka foorumilla kaikki asiat on melkein käsitelty.Jos tulee joku uusi jäsen ja kysyy jotai käsiteltyä asiaa.Saa yleensä vastaukseksi käytä hakua........se kun toistuu muutaman kerran on foorumi yleensä kuollut.

16. T&S

T&S Gearhead

Miksi ihminen jota vi...taa kellarin kirjoitukset lukee niitä, maailma on täynnä paskanjauhantaa enkä minä ainakaan viitsi niitä lukea ja käydä morkkaamassa kirjoittajia, luen sitä mikä kiinnostaa.
    Tekniikka osio muotoon, kysymys kirjakielellä ja vastaukset ranskalaisilla viivoilla alle, tarkistettuna tietenkin maahantuoja ja valmistajan tiedostoista ettei virheitä satu.

17. Camino'79

Camino'79 Gearhead

No tavallaan samaa mieltä mutta en ehkä ihan noin kärkkäästi. Itselle suurin vitutuksen aihe on yleisesti ottaen politiikka yms. "Kaikkien asiat" koska oon todennut että koska kuulun vähemmistöön joita ei kiinnosta vittuakaan ottaa mihinkään kantaa kun tää on NIIN NÄHTY että eu/nato tai muu isompi/varakkampi taho meitä pyörittää.... Plus että sit on nää perkeleen kehäkolmosen pellet jotka pääsee ratikalla, bussilla tms. Ihan minne vaan ja käytännössä milloin vaan jotka ymmärtää just tasan sen että sähkö tulee töpselistä, raha seinästä ja ruokakin löytyy kaupasta.... Ni yritä siinä sit olla järkevä ja "toitottaa" maalaisjärkeä.

Mutta se siitä "avautumisesta", aina riittää mielensäpahoittajia mutta itse ainakin yritän (ja mielestäni olen onnistunutkin) välttää kaikki poliittiset keskustelut internetissä. Eniten vituttaakin se että radiossakin ne jauhaa sitä samaa paskaa :D mutta onneks on spotify ja fm-lähettimet keksitty :p

Gary Grand, Classic1964, wilburi ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. T&S

T&S Gearhead

Ja radiossa monta kanavaa.

19. Camino'79

Camino'79 Gearhead

Jos jotain poliittisesti "ihmeellistä" tapahtuu niin samaa paskaa tulee joka saatanan kanavalta... Siksipä ei tuu
    Radiotakaan kuunneltua enää kuin pakon edestä. Sillään harmittaa että ei tuu sit ilmi uudet biisit/albumit hyviltäkään esittäjiltä ennenkun ne on spotifyn uutuuskattaus listalla o_O

20. fxsts

fxsts Gearhead

Niin, ja kun ikää tulee ei tarvitse puutua joka asiaan vaikkei tykkäisikään!

Kerro tästä muillekin!