AOD:n vahvistaminen!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Topias74, 29.9.2010.

  1. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Eli onko joku vahvistellu tota AOD-lootaa, mitä kannattaa tehdä? Oon kattellu esim. summitin luetteloo ja siellä myydään kokonaan uutta valvebodya jolla kasvaa jotku linjapaineet eikä ala luistamaan niin helposti. Shift-kit on tietysti yks keino kans, ja muutenkin peruskunnostus, mut kertokaa mitä ootte ite laittanu rempassa! :D
     
  2. sbf

    sbf Gearhead

    Kaikkee en ole omaan askiin vielä tehny mutta so far:Mulla on nyt direct kytkimessä lisälevyt.Osat sai suoraan jn-tradingista.Tää on ehdoton must jos haluaa että ykkösestä eteenpäin ei luista.Sit toinen must on itermediate vapaakytkimeen tollanen spirolock normaalin lukkorenkaan tilalle.Lentelee toi vakio jo vakiokoneisista mielellään irti.Samalla kannattaa kyllä muihinkin pakkoihin laittaa ne lisälevyt.Niitä ei vaan saanu ainakaan vielä suoraan jn:ltä
    Toi intermediate on tosi kovilla jo miedossa kokoonpanossa.Eli vaikka se ei omasta ole vielä palanu niin siinä siklalla se on.Osta suosiolla uus koneisto_Omaani laitoin shitkitin ja suorastaan huonommaksi tuli eli 1-2 vaihto tuli häiritsevän kovaksi mutta 3-4 vaihdon venyvyyttä se ei poistanu.Lopuksi laita vielä kunnollinen lisäjäähdytinkenno öljyille.Täältä voi katella osia:http://ford-aod.com/
     
  3. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    löytyyköhän moparin A-500 kikkareeseen vastaavia osia
     

Kerro tästä muillekin!