APUA tilaukseen!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Kiertäväkanki, 12.1.2008.

  1. Kiertäväkanki

    Kiertäväkanki 1st gear

    Eli kävipä niin, että Paypallin kanssa tuli odottamaton ongelma Ebay ostoksen maksamisessa. Paypal valittaa 1000€ maksurajan ylittyvän, vaikka se EI ylity ja näin estää jo voitetun kohteen maksamisen. Olen yrittänyt ottaa Paypaliin yhteyttä tuloksetta.
    Siis olisinkin erittäin kiitollinen, jos joku voisi avustaa maksamisessa, tietysti sovittua korvausta vastaan. Asialla on KIIRE, joten ottakaa pikimmiten yhteyttä, jos löytyy halua auttaa nuortaharrastajaa pilaamasta Suomalaisten mainetta huonona maksajina.

    T: Jussi Suutarinen
    puh: 050-9127 289
    jussisuutainen@gmail.com
     
  2. MALKAMÄKI

    MALKAMÄKI 1st gear

    Mulla tuli toi sama ongelma eteen n. vuosi sitten. Ei siinä auttanut muuta kuin maksaa se Pay Pallin vaatima pikku summa, jonka jälkeen oli sitten verified member.
    Mulla kaveri jeesasi osan maksun kanssa, mikä myöskään ei ollut helppo jobi, koska hän ei ollut voittanut osaa. Onneksi jenkki myyjä suostui operaatioon vaikka ihmetteli mitä kusetusta tässä yritetään.

    Kokeile ottaa myyjään yhteyttä ja kerro tilanne. Tuo on muutamassa päivässä hoidettu maksamalla n. 20$. Saat Pay Pallilta koodin jolla voit avata taas tilisi.

    Jos myyjä ei jousta, vaihtoehtona on saada joku jeesaamaan maksamisessa.
     
  3. Kiertäväkanki

    Kiertäväkanki 1st gear

    Paypal ei suostunu vahvistamaan korttiani, mutta en saanu sille mitään selitystä, että miksi. Oon kyllä yrittäny kaikkeni jo Paypalin kanssa, mut ei tunnu miun rahat kelpaavan. Myyjälle oon infonnu asiasta ja vastaus oli, että maksu sunnuntaihin mennessä.
     
  4. Multislayer

    Multislayer 3rd gear

    Eli et pysty siirtämään kortilta yhtään rahaa?

    Mä tein justiin kauppoja ja kortin vahvistus onnistu hyvin, mutta ei onnistunu siirtämään visalta ku about 10 dollarin rahasumman kerrallaan. Tuli ilmotus että et voi siirtää näin isoa rahasummaa, ilman sen kummempia selityksiä. Siirrosta meni vielä joku 5.8 % + 0.85€ maksua niin eipä paljon kannata pikkusummia useampaan kertaan siirtää. Lisäks tällä ihan peruskäyttäjällä oli mahdollisuus siirtää rahaa kortilta vaan 5 kertaa vuodessa, kannattaa ottaa seki huomioon.

    Niin ongelma oli siinä että piti värväytyä joksiki extended useriks vai mikä se nyt oli, se makso 1,50€ ja sen saman summan sai takasi kunhan prosessi oli valmis. Sitte pysty siirtämään rahaa niikuin halusi. Eli idea on että ne laskuttaa 1,50€ kortilta, ja sen kortin laskun mukana tulee 4-numeroinen luku joka pitää syöttää takasin sinne paypalin sivuille. Kai tässä on pointti se että varmistetaan että kortti on omistajallaan, kun lasku tulee kuitenkin omistajan osoitteeseen. Tän numeron saa kyllä soittamalla asiakaspalveluunki, kyselevät vaan kortinnumerot ja henkilötunnukset ym ensin.
     
  5. NUTFINN

    NUTFINN Gearhead

    Selitä kaverille että Pay-pal tökkii, laita joko tilisiirtona tai shekki menemään.
     
  6. Kiertäväkanki

    Kiertäväkanki 1st gear

    Tiedän tuon 1,5€ jutun, mutta paypal ei suostu vahvistamaan korttiani, eikä kerro sille mitään syytä(Eikä pitäs ollakkaan, koska ei ole ollut koskaan mitään maksuvaikeuksia). Läväyttää vaan heti ruutuun, että Käytä jotain toista korttia. Tuntuu hiukan epävarmalta toi tilinsiirto ja shekki, ja sitäpaitsi myyjä haluais maksun huomiselle (Ei pankit auki).
    Tuttava piirissä ei oo paypalin käyttäjiä, siksi pyytäsinki jotakuta avuliasta auttamaan rahansiirrossa paypaltilinsä kautta ja niinkuin sanoin sovitaan siitä sit sopiva korvaus.

    T: Jussi
     

Kerro tästä muillekin!