APUVA! 4l80e ei vaihda

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Mekki, 26.11.2009.

  1. jarkko78

    jarkko78 1st gear

    skanneri

    niin oliko sulla toi scanneri ?
     
  2. kojo

    kojo Gearhead

    Juu, mulla löytyy toi gmtdscan softa+ piuha, eli läppäripohjanen skannaussysteemi.
    Kanella on kans, mutta mä taidan olla lähempänä
     
  3. jarkko78

    jarkko78 1st gear

    miten sulla ois aikaa mulle käy miloin vain voisin nilkuttaa kakkosella sinne.
     
  4. kojo

    kojo Gearhead

    Mä pistän yv:tä
     
  5. Mekki

    Mekki 1st gear

    Noniin. Pari kuukautta on menny niin etten ole pieraissutkaan vaniin päin. Pikkusen sitä drac:ia kyselin jenkeistä, eikä löyry. Eikä muuten löydy Suomestakaan. Mutta asiaan, mitä ootte pojat mieltä onnistuiskohan drac:in vaihto tommotteeseen vai tulleeko onkelmia.

    http://www.dakotadigital.com/index.cfm/ ... prd126.htm
     
  6. kojo

    kojo Gearhead

    Tulis kyllä mieleen että helpommalla se VSSB sinne uppoais :odroll:
    Mutta sittenkin kannattas varmaan tarkistaa ettei siellä esim tuleva tai lähtevä nopeustiedon johto oo oikarissa maihin tai plussaan...
     
  7. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    .

    ^komppaan tässä kojoa täysin, ja toistan aikaisempaa puheenvuoroani, että laittaisin sen vespan sinne.
     
  8. jarkko78

    jarkko78 1st gear

    pakat

    no niin ite sain lootan toimimaan kun avas ja laitto uudet kilkkeet sisään pakat oli ihan loppu.
     
  9. kojo

    kojo Gearhead

    Eli diagnoosi osui oikeaan..
     

Kerro tästä muillekin!