Arkea Louvereiden kanssa.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Ismoskosmos, 28.1.2012.

  1. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Onhan ne hienoja konepellissä, mutta huomaa, jottei konehuone ole tykännyt moisesta vuosien saatossa lumen ja veden valuessa jatkuvasti päältä. Siinähän kyllä menee koko nerokas keksintö piloille kun menee ne sisäpuolelta peittämään, mutta niin... Onko ideoita tai kokemuksia?

    [​IMG]
     
  2. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Sekään ei tietty hyvä ole jos menee altapäin tukkimaan, kun vesi jää makaamaan loviin.
     
  3. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Jos olis mun auto laittaisin sileän pellin takaisin.
     
  4. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Semmonen kävi mielessä et se pelti vois olla vähän koholla sieltä louverin alta,että tulis niinku ylämäki veden kannalta ajatellen,hirmu työläs toteuttaa varmasti mut tuli vaan mieleen.
     
  5. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Täytyy myöntää, jotta on käynyt myös mielessä. Onhan se härski, mutta ristiriitaisia ajatuksiakin löytyy noiden sopivuudesta noin laakeella tasaisella pellillä. Toisaalta vois olla paremman näköinen, jos noita viiltoja olisi hieman enemmän tai niistä tulisi sellainen hieman kiilamainen muoto, jottei olisi noin tasaisesti. :-?
     
  6. B 50

    B 50 Gearhead

    Hitsaat jokaiseen louveriin sellaisen D:n muotoisen pellin tulpaksi. Siinä iltapuhdetta muutamaksi vuodeksi.. :D Tosin se taas ajattaa tilanteeseen jossa uskonpuhdistajat osoittaa sormella feikki-louveria ja silloin sun rispektpistekori menee nurin. Kaikki isolla vaivalla madalluksesta, mattamustasta, lakepipeseistä, spoteista ja ruudutuksesta ansaitut pisteet pyörii pitkin loskaista abc:n pihaa kohti lorisevaa sadevesikaivoa. :D Ei oo rokuna helppoo.. Ota yhteyttä Trafiin. Virkamies voi kirjoittaa lausunnon joka kieltää vettä menemästä louverin rei`ästä konehuoneeseen koska kyseessä ei ole vesikulkuneuvo. :poff:
     
    Seevu tykkää tästä.
  7. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :rotfl: Juu saattas alkaa lätty lätisemään kun moisen velhouden tekis, jotta tukkii reiät... Kyllä siinä uskottavuus karisee. Naumastolle kiitokset vinkistä... Saakeli ku ei olis nuin paljo pakkasta ni menis pihalle penkomaan, jottei niissä olis jopa olis ollu jotain nikkarointia toteutettu vesihommien kannalta.
     
  8. v-v

    v-v Gearhead

    laita sinne alle semmonen vedenohjaus pelti, siis semmonen "aukon" kokoinen parin sentin tappien päähän
     
  9. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Ai niinku periaatteessa niin, jotta tulis semmosen laari, jotka ohjaa veden koneen sivusta maahan?
     
  10. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Harjakatto koneen päälle.
     
  11. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  12. v-v

    v-v Gearhead

    Juuri tätä tarkoitin helkkarin epäselvällä selityksellä :rotfl:
     
  13. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Tuo on oikeesti ihan järkevä idea! Tuntuu huimalta ajatella niitä 8-10 Rellujakin joita meilläkin aikoinaan perheessä oli... Niissähän oli periaatteessa sama ongelma vielä pahempana, mutta autot kyllä pelasi yllättävän hienosti.
     
  14. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Fiatilla/Seatilla osasivat huomioida tuon jo tehtaalla:
    '
    [​IMG]
     
  15. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Juu toimivan oloiset on ohjaimet! :D
     
  16. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Ei muuta kun pulkkakauppaan.
     
  17. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :) Juu näin siinä vielä saattaa käydä.
     
  18. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    kesä ja talvi konepelti on ratkaisu, onhan sinulla eri renkaatkin kesällä ja talvella vai mitä ?

    tai hmm.. nappaa yksi kumitulppa keittiön altaasta, eikö ne ole aika saman kokoisia kuin louverien reijät ?? Olisivat LVI liikkeessä ihmeissään, kun kysyisit tukku alennusta 500:lle tulpalle :rotfl:
     
  19. Duar

    Duar 1st gear

    Jokaisen louveririvin alle laakeroitu akseli,
    Akseliin kiinni louverin aukkoon sopivat läpät.
    Akselit vivustolla yhteen kytkettynä avaavat läpät alipainekellolla.
     
    Seevu tykkää tästä.
  20. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :lol: No perhana nyt tulee ideaa!
     

Kerro tästä muillekin!