näistä ei sit huuvella mut kaveri osti us-partislta e-bodyyn tuumasen madallussarjan jossa tarvittavat käikäleet ja u-pultit 35,- joten en ny ihan varma oo rupeisinko ostaa käytettyjä tai teettään jossain puljussa :wink: ihan pikku vinkkinä vaan, tod. näk. ensvkol setit loppu ja hinnat nousussa
Koskaan en oo huuvellu. Joo, noin kolmenkympin säästön takia en edes minä rupeis ite vääntelemään mitään pultteja/palikoita. Ja tod. näk. noinkin yksinkertaisen toimenpiteen voi (ainakin meikäläinen) ryssiä, joten säästö jää mahdollisesti vieläkin pienemmäksi.
U-pultit ja madalluspalat tulee ammattikoululta, ja jos ne ryssii yhen nii ne tekee yhen lisää... Säästö se on pienikin säästö, mutta ku nää on ilmasia... 8)
Mistäs halvin tiivistesarja slanttiin? interwebistä löyty http://www.enginepartsstore.com/servlet/Detail?no=136 kukaan tilannut tuolta ikinä mitään? USCenterissä oli sama satsi 90€...
No pienellä googlettamisella selvis jo paljon mistä on edes käytännössä kyse kun ei tyhmänä tiedä. Eipä tosiaan taida olevan kovin monimutkanen prosessi!
taka-akselin ja jousipakan väliin lisää tavaraa,niin perä laskee..tarvii pitemmät uu pultit, vaikka 50x50 rhs palkkia.palkkiin pitää porata toiselle kyllelle aika iso reikä.Hoksaat kyllä mitä tehä,ku kahtelet autos alle
Nonih. Tuli taas todettua että Aspen on sellanen auto mitä ei kannata pahimmassakaan ahdingossa koskaan myydä. Heti kohta tulee hommattua taas toinen Aspeni. :lol: Nyt on farmari lintta pihassa. Mutta mikähän on kun tuntuu että tuo vaihtelee vaihteet paljon napakammin kun muut Aspenit ja a-kehot mitä on ollu? Onko näissä farkuissa ollu jotain HD-versioita 904 lootasta? Eipä tuo nyt muuten haittais, mutta aattelin vaan kun olis tarkotus talvellakin ajella.. PS: Jos jollain on ylimääräsenä suht ehjää punasta plyyshi etusohvaa, tai konepeltiä jonka päällä ei ole hypitty, voipi laittaa vaikka YV:n.
Terve, oliskohan tässä keski-suomen metsässä jotakin joka näyttäisi ihan tampiolle kädestä pitäen tuon Asspenin kaasarin säädön... Ei nimittäin avaudu sitten millään tuokaan homma Eli kylmänä pikkuisen kaasua painaessa sammuu elikkäs tukehtuu, lämpöisenä se hetken miettii mitä tehdään... Itselläni kanssa vaihtaa aika napakasti kun kiihdyttää kovemmin, rauhassa kun ajaa niin menee tosi nätisti
Mun teki kans mieli ostaa aspeni talviautoksi.... Ajelis kesän tolla lancerilla Ja talven aspenilla.... Mutta kun ei oikein ole sopivan hintasta....
No on joko liian kallist taikka liian halpaa... Eli siis varmaan kallis on tua hyvin piretty taikka sitten halpa on tua sellanen et saa kaikki tehä uusiks... Taikka sitten mulla on niin kovat tunteet tuohon accordiin että en pysty luopumaan siitä....
Huippufiilis Aspen taas ajossa, museorekisteröinti tammikuussa! On muuten vakaa ja vankka peli tuolla loskassa!
Jaahas, onneksi olkoon. Ei näitä nyt jonoksi asti ole pussihousutettu... Vaklasin valokuvia, penkit ovat nähneet ainakin neulaa ja lankaa. Ihan mielenkiinnosta, oliko haasteita tarkastajan kanssa vai menikö heittämällä rekisteriin?