aspeniin kasi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Anonymous, 9.7.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Oisko jollakin tietoo että mistä sais jotain lappuja jolla todistaa katsastus sedälle että niitä on 225 ja 360...Pitääkö siihen vaihtaa eteen vääntö sauvat?Mitä luokkaa 360 on vääntö ja minkä verran heposii?Huolin myös käytännön vinkkejä...
     
  2. -dodge-

    -dodge- 1st gear

    Kysäseppä cryslerin jälleen myyjiltä,voisi saada apu/neuvoja
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    ...tai hae haulla aihetta aspeniin kasi tms, aihettta on käsitelty ehkä n. 30 kertaa täällä.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    et tarvitse mikäänlaisia lupa lappuja eikä vääntövarsijousia eikä jarruja tarvitse muutella etupalkinkin voi itse muuttaa kasille sopivaksi tehot vaihtelee vuosien mukaan 155-255 itse olen vaihtanut kutosen tilalle kasin ongelmitta ainoa mitä haittaa on että otteeseen tulee muutos prosentit noin 38%
     
  5. dart -66

    dart -66 Gearhead

    1. etupalkkia "ei saa" muuttaa, pitäisi vaihtaa
    2. mistä tulee 38% vaihdettuja (moottori apulaitteineen poisluken startti ja laturi 12, vaihteisto (+ kytkin) 9 = 21 keskikoulumatikalla. Tuohon jos lisätään startti ja laturi +3 on vasta 24.
    Vaikka vaihtaisit etupalkin, sekään ei voi tehdä enempää kuin 10% (tuokin on koko etuakseliston osuus)

    Yksi vaihtoehto on Schumacherin muutoskorvat, jolloin säästyy prosentteja ja motti tulee 90% varmuudella suorempaan kuin hämärässä tallissa paikoillaan silvotussa kutosen palkissa
     
  6. MJF

    MJF Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!