Aspenin etupuskuri LeBaroniin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja 2dht, 10.8.2010.

  1. 2dht

    2dht 3rd gear

    Mulla on Chrysler LeBaron -79, johon pitäs saada parempi etupuskuri. Tietääkö joku sopiiko tähän puskuri samanvuotisesta Aspenista? Eli ovatko vaihtokelpoisia keskenään?
     
  2. willalande

    willalande 2nd gear

    mulla oli tollanen barooni.ja ei se aspenin puskin sovi ainakaan heittämällä.
    tuli silloin niitä vertailtua. käymään sen saa mutta lopputulos??
     
  3. 79 baronissa on ollut alumiinisia puskureita... Niissä kait kromit karisseet nopeammin kuin teräksisistä , on kuulemma vaikea löytää jenkeistäkin noita uudelleenkromattavaksi...
     
  4. 2dht

    2dht 3rd gear

    Mulla tilanne on se, että puskuri haihtuu kromin takaa pois. Eli pelkkä kromi jäljellä. :D
     
  5. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

    Luulisin, että '80 vuotisesta Aspenista saattaisi saada sovitettua puskurin tohon LeBaroniin, mutta ei kyllä vanhemmasta sillä sehän on ihan eri muotoinenkin.
     
  6. No on se ollut hyvä kromaus kun pitää pintansa vaikka puskuri häipyy...äärimmäisen kevyttä !
     
  7. pullakuski

    pullakuski 3rd gear

    Tere.Mulla oli 79 Baronissa Aspenin puskuri,ennenkun löyty alkuperänen.Sopii kyllä muuten mut kulman ympäri kiertävä osa on Baronin vastaavaa lyhyempi,ei tapaa siihen muoviosaan.Itse ajattelin tehä isomman peitelevyn mut sitte löyty oikia puskuri.
     

Kerro tästä muillekin!