Aspenin mittariston irroitus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja masa5, 11.9.2008.

  1. masa5

    masa5 1st gear

    Lähteekö tuo aspenin nopeusmittarin vaijeri pelkästään pyöräyttämällä irti mittariston päästä vai joutuuko tekemään jonkun mystisen liikesarjan? On aika ahtaat paikat ronkkia, eikä meinaa irrota..
     
  2. DX

    DX Double Gearhead

    Tais olla samantyylinen pellikäikälesalpa kuin GM:ssäkin siinä vaijerin kauluksen ympärillä, sitä taivutetaan eteen (tai taa) auton pituussuunnassa niin lukitus aukeaa.

    Edit: Taivutetaan ehkä huono sana kuvaamaan koska muodonmuutosta ei ole tarkoitus saada aikaan.
     
  3. Ihan ekoissa mailimittareissa on näkynyt kierrekiinnitystä, mutta yleisimmin on muoviklipsi, joka irtoaa tosi helposti. Siinä on lukitussalpa itsessään, joka painuu alas peukalolla, kun irrotat vaijerin oikealla kädellä.
     
  4. Shit-O-matic

    Shit-O-matic 1st gear

    Juu siinä on sellanen muovinen kiinnike, pitäis lähtee pois kun vähä puristaa ja vaikka pikkasen koettaa kiertää sitä.
     
  5. masa5

    masa5 1st gear

    noniin lähtihän se kun tietää miten ottaa.. kiitokset.
     

Kerro tästä muillekin!