Aspenit kuin veljekset

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja smuige, 19.3.2008.

  1. smuige

    smuige Gearhead

    Ostin just maanantaina 80 aspenin, saman värinen alunperin ja mallinen kun edellinen aspenini jonka viime kesänä möin kaverilleni. No eipä mitään, vertailin tänään rekisteriotteita ja ei jumalauta valmistenumerot on peräkkäiset :eek:
     
  2. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    No jopas sattui. Voitko tänne sen numeron kirjoittaa niin katsellaan löytyykö vielä lisää samaa veljessarjaa. Meilläkin on ´80 aspeni
     
  3. smuige

    smuige Gearhead

    numeron loppuosat 5401, 5402
     
  4. PauliP

    PauliP 1st gear

    :rotfl: kerää koko sarja :rotfl:
     
  5. pepechevy

    pepechevy 1st gear

    mulla sattu "lähelle" ku vaihoin päiksee -90 capricen toisee samanlaisee mutta aika kehnon näkösee ni niissä oli rekkarit olikoha se mulla joku ngn-30 ja se toine oli ngn-32, samoihi aikoihi kilivitetty
     
  6. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Entinen käyttis '97 primeran kohdalla kävi hauskasti. Menin helsingissä erääseen parkkihalliin, ja bongasin sieltä Melkein identtisen auton. Auton väri oli suht harvinainen kuparinoranssi , ja kilpi oli just vierimmäinen mun autoon verrattuna, eli muuten sama, vika numero yhden isompi. olisin saattanut kävellä sen auton viereen ja ihmetellä miksei ovet aukea, mutta omani oli eri kerroksessa. Ja nämä kuparinoranssit on tosi useasti hatchback malleja, nämä kaks siellä hallissa porrasperäisiä..
    noh, tulipahan vaan mieleen.
     
  7. smuige

    smuige Gearhead

    siis rekkarithan näissä on täysin eri mutta runkonumerot ovat vierekkäiset eli tehtaalta tullut peräjälkeen hihnalta
     
  8. jn79

    jn79 3rd gear

    Ei oo kaukana meikäläisen entinen aspeni 5443
     
  9. mörkö

    mörkö Gearhead

    Möröllä oli aikanaan käyttöautona 66 Dart, oli valkoinen kullan värisellä sisustalla. 8)
    Kuinka ollakkaan sille tuli hankittua varaosa-autoksi ihan samanlainen raato, jonka runkonumero oli muistaakseni viiden numeron päässä toisesta... :eek:
    Varsinainen käyttis ja vararaato ovat kumpikin viälä olemassa...
    (kummittelevat jossain) :rotfl: :rotfl:
     
  10. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Samalta hihnalta lähteneet peräkkäin samanlaisilla suomi-nehruvarusteilla.

    Sieltä suoraan satamaan, määränpäänä "ainoa" maa, mihin vietiin minimivarusteltuja autoja oli Suomi.

    Siinä yksi selitys. Mutta aikamoinen sattuma kuitenkin.
     
  11. mörkö

    mörkö Gearhead

    Eivät olleet muuten edes ihan perusmalleja, :wink:
    kummassakin alkuperäinen ulkopeili, 225 kone uudesta,
    tupakan sytytin yms. hienouksia...
     
  12. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Niin, ja tulihan tänne ihan hyvin varusteltuja V8 Special Edition mallejakin iso kasa.

    Muutama ihan 360 koneellakin?

    Niinkuin allaoleva
    http://tinyurl.com/2nhy4w
     
  13. Simo

    Simo 1st gear

    Kolmekuuskymppinen oli vakiokone kaikissa Suomeen tuoduissa '76 4D SE-malleissa. Uudemmissa Suomi SE :ssä taisi 318 olla peruskone.
     
  14. HMW

    HMW 3rd gear

    Pääsin lähemmäs 5428 :rotfl:
     
  15. Damo

    Damo 1st gear

  16. MJF

    MJF Double Gearhead

    Tällä 7746 :D
     
  17. janski85

    janski85 1st gear

    kuin veljekset

    mulla taas 2kpl vanhoi 10mk seteleitä mitkä tehty peräkkäin..no joo karkas aiheesta.veljen vaimolle kävi nolosti paikallisen tavaratalon parkkiksella kun meni japsi kikottimeen sisään ja ruper tekee liikkeelle lähtöä niin auton oikea omistaja juos kiljuen ettet vaa varkaissa ois,no perkeles sattuki olee samanlaisia kippoja 2rinnakain ja tietäähä noi lukot mitä ovat noissa..onneks huomas ajoissa,viel nolompaa ois ollu ku poliisit tult ovelt kyselee että kenes toi toijjota tos pihas...hyvät naurut saatii ainaki ja on luultvast sen jälk tarkemmi kattont minka auton alleen ottaa :D :D :D
     
  18. chevyukko

    chevyukko 1st gear

    kaveri näki kotikyläs yhen putkimiehen sunnuntaina hakees korjaussarjaa.. vaimo oli ollu kuskina toyotalla, heppu meni kaupasta tullessa viereiseen mersuun.. :rotfl: (oli jo joku korjaus otettu)
     
  19. _NK_

    _NK_ 1st gear

    Mulla on 5317 :D
     
  20. Käkö

    Käkö Gearhead

    Mulla oli 5312 :D
     

Kerro tästä muillekin!