astron turbiinilukon säätö

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja CC, 3.1.2005.

  1. CC

    CC 1st gear

    niin saako tota tcc:tä säädettyä jostain? vai ottaako se tietonsa suoraan nopeusmittarin anturilta,ilman kaasuläpän asentoa.kaasuläpän asento anturissa ei näyttäisi olevan säätöä,ei ainakaan isoa.probleema on se että lukko tulee liian aikaisin mukaan kuvioihin.niin ja kun rouvan autosta kyse niin en jaksa ruveta opastamaan sitä minkään lukon katkaisimien käyttöön,eli sen tarttis pysyä "automaattina"
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Voi sen kaasarinläpänanturin kalibroida.. Jossain netissä ne ohjeet ovat..
     
  3. ZF

    ZF 1st gear

  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    tyhmä kysymys, mutta mikä tän lukkoturbiinin käyttötarkoitus (ero) on verrattuna tavalliseen turbiiniin ja mitä hyötyä sillä saavutetaan? Voiko sen asentaa esim th350:seen tai C4:seen after market osana?
     
  5. Havu

    Havu 1st gear

    "Lukkoturbiinin" päätarkoitus on alentaa p-aine kulutusta matka-ajossa. Joissain TH350:ssä se on valmiina (th350c)
     

Kerro tästä muillekin!