Atlanta USA

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Marko0496, 17.4.2014.

  1. Marko0496

    Marko0496 1st gear

    Onko kenelläkään luotettavaa yhteyshenkilöä auton hankintaan Atlantan läheisyydessä?
    :lol:
     
  2. Riuska-Petteri

    Riuska-Petteri 3rd gear

    Atlantassa on Johannes Anttonen, tänä keväänä mulle hommannut jo kaksi autoa. Hänen kanssaan hommat toimii luotettavasti ilman vedätyksiä.
    Toinen autoista on tuossa alla olevassa linkissä oleva Newport.

    Ota suoraan yhteyttä: ajohan1982@yahoo.com

    Kerro terveisiä Markolta Porvoosta !
     
  3. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Omalta osalta homman hoiti mallikkaasti Rami Sahanen, Rays Automotive.
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kun ei vaan osta autoa siltä dealerilta jolta Ben Matlockin naapuri osti.
     
  5. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Siinä Johannes Anttosen vuosi sitten mulle välittämä -67 Musu.
    Kaikki meni hyvin, paisti että uudet penkkien verhoilut pöllittiin jossainvaiheessa matkalla.
    Vai unohtiko se pakata ne mukaan kyytiin, sitä en osaa sanoa?

    [​IMG]
     
  6. GMies

    GMies Gearhead

    Kuka ja missä hoidettin kontin purkaminen?
     
  7. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Kotkasta kävin satamasta auton hakemassa. Gateline oli firma. Hyvin asiallinen oli palvelu ja heidän kanssa homma sujui. Mutta eivät tietenkään osanneet sanoa mihin verhoilut olivat kadonneet takakontista.
     
  8. pikileka

    pikileka 3rd gear

    Anttosen kautta tulossa pari autoa mulle ja kaverille. Kotkaan tulee ja firmana Gateline.
     

Kerro tästä muillekin!