Aurauskulmien ja pyöränkulmien mittalaite

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja TimeMachine69, 10.9.2024.

1. TimeMachine69

TimeMachine69 2nd gear

Tekisi mieli hommat joku laite jolla pääsisi itse mittaamaan. Ei viitsisi turailla mitään omia naruvirityksiä tms., sen verran usein tuntuu tulevan tarve päästä mittailemaan. Meillä vielä lisähaasteena se, että käynti pyöräkulmien mittauksessa edellyttää trailerikyytiä. Olisi kiva mittaa ja säätää itse.

Onko jengi löytänyt mitään alle 500€ hintaista settiä? Ei mulla ole myöskään liukulevyjä renkaiden alle. Sellaisetkin tartteis saada hommattua jostakin.

Keravalla budjataan.

2. Hai

Hai Double Gearhead

Kannattaa katsella käytettyjä oikeita vehkeitä.
    Alle tonnilla saa jo välillä 2000-lukua.

TimeMachine69 tykkää tästä.
  3. Ade62

Ade62 Gearhead

Mä säätelin kans ite Vegaa lankuilla ja naruilla. Jossain vaiheessa tuli sellainen tunne,et joku muu tekee sen paremmin. Vein Vegan Autohuolto Lahtiselle Pitäjänmäkeen. Oli aika erikoinen tunne kun seuraavassa kisassa auto kulki 0.3 sek kovempaa varttimaililla. Kerran vuodessa olen käynyt kulmia tarkastuttamassa, lähinnä varmistaakseni et pysyy mitoissa.

TimeMachine69 ja eeko tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!