Auto isolla tankilla???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja simeoni, 14.2.2012.

  1. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Vaikka kävis venäjällä tankkaamassa niin silti menee kaikki rahat, samalla rahalla saa vaan lähes tuplamäärän bensaa... :D
    Ja jos viittasit tolla v40 kommentilla minuun niin se on emännän auto, halpa ja maksettu. Arvo ei paljoa putoa...
     
  2. TeuvoSlam

    TeuvoSlam Gearhead

    Totta. Joulun aikaan ei tullu käytyä kun viisumi vanha, ja ei kehtaa sinne hitonmoiseen ruuhkaan lähtä. niin mulla ainakin se tuntu tilillä kun kuukaudessa meni sellaset 100euroa enemmän dieseliin..

    Ainahan sitä vittuilua saa kuulla "ei siinä tuntipalkoille pääse" "huonolaatuista, joudut vielä maksamaan kovan hinnan"

    Viimeksi meni sellaset 2tuntia kun töistä suoraan kävin ja 66km "ylimääräistä ajoa+tupakkakartsa 13euroa. Mun matikalla tienasin siltä reissulta sellaset 25e/tunti.
    Tietysti kotona sohvalla makaamalla niin eihän sekään mitään kuluta..

    En yleistä mutta nämä jotkin "vouhottajat" on niitä jotka asuvat muualla kuin itärajalla, toki täälläkin on noita ikuisia ryssävihaajia. Itse otan "täyden hyödyn" irti paskasta itänaapurista kun vielä voi. Ja saa sieltä muutakin kuin halpaa pensaa ja tupakkaa, enkä tarkoita katuhuoria.
     
  3. T.hilter

    T.hilter Gearhead

    Mikä lie syynä kun niin moni itärajasta vouhottanut on hakenut viisumia ja osa on saanutkin sen? Ei oikein kuulu niitä diesel-säästö-juttujakaan. :eek:
     
  4. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Joskus joutessani yli 10v sitten kävin prätkällä, yamaha xt600 tenere, tankkiin meni n.30L ja varagallonaan se reilu kymppi, pärrällä ajaen pääs ainakin silloin jonojen ohi.
    Nyt menee -89 fleetsiden tankkiin 170litraa, kerran kuussa tarttee vaivautua moiseen "bensaralliin".
     
  5. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    en kyllä 50 L tankilla venäjälle lähtis,alle kolmekymppiä säästöä tankatessa,siitä 140 km pois ja ne tunnit,tietysti jos ei himassa mitään tee vaan teettää kotityöt muilla niin kerkee olla muualla,itse en kerkee,viisumi on mut en vielä oo kerenny,käyn vuoden alusta kunhan kelit paranee.motorhome 280 L bensa,c3500 130L diesel.
     
  6. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Olen käynyt 60 ja 70 litrasilla tankeilla, vuorotellen. Kerran viikkoon sinne pitää raahautua.
     
  7. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    jokos muumipassatti mainittiin 90L tankki.
     
  8. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Heti ensimmäisenä, ei tule kysymykseen minun kohdalla.
     
  9. T.hilter

    T.hilter Gearhead

    Joku nainen käy Priuksella Värtsilässä. Pitäisiköhän joskus kysyä miksi? Tai voihan se olla työajoa mutta aika äkkiä kävi.
     
  10. MudMax

    MudMax Gearhead

    ^Itse asiassa tollasella priuksellahan siinä eniten voittaa: Tankki on samaa luokkaa (45 l.) kuin muissakin koppimopoissa ja mikäli mainoksia on uskominen, niin käsittääkseni sillä kuluu vähemmän polttoainetta itse polttoaineen hakureissuun....
     
  11. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Kävin mie -92 Civicilläkin, 45 (tai 50, en ole varma) litran tankki mut sil tankillisel ajo melkein 800km. Siihen kannubensat päälle ni emäntä ajo 3 viikkoa töihin 60 eurolla :)
     

Kerro tästä muillekin!