Auto joka ei yksinkertaisesti sovi mulle...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Käkö, 25.7.2006.

  1. Käkö

    Käkö Gearhead

    ... on isolohkolla varustettu Valiant!

    Mä olen Kiekun Valianttia ajanut tänä vuonna kaksi kertaa ja kaksi kertaa mä oon sen tänä vuonna rikkonut...

    Tänään 25.7 hajotin sen isolohkon sitten lopullisesti... :mad: :mad:

    Uudet eturenkaat on alla, tänään säädettiin etupyörien kulmat ja himaan ajaessa, JONOSSA, vauhtia melkein 80, öljynpaineet hävis ja armoton kalkatus konehuoneessa...

    V*ttu että kyrsii, pitäis uskoo kerralla mut ei, aina vaan pitää mennä sekaamaan siihen mut nyt riitti, mä en aja sitä enään ikinä jos mä nyt edes saan sitä enää edes kuntoon...

    Summasummarum, isolohkot ei sovi mulle ja mä en sovi isolohkoille...

    Ja sit vielä pitäis lähtee money brackettiin kahden viikon päästä... taidasinnekäänpäästä... :mad:
     
  2. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    No voi Helvetti sentään :-?
    One size not fit all :odroll:
     
  3. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    Saapi Käköki kuunnella tuota nakutusta.......kerrankin, ja eri taholta...... :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :poff:
     
  4. jaketin

    jaketin Gearhead

    no voi helvetti. otan osaa ketutukseen...

    mutta eikös tämä ole sitä harrastamista :poff:
     
  5. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    Juu, näinhän se on, muttaa uus pata loilottaa varmaankin noin parin viikon päästä, huomenna kone osineen pesuun ja tarkistukseen.....
    ny tuloo oikee rukkimoottori, lieneekö maamottorin sukua ???? :eek:
     
  6. Käkö

    Käkö Gearhead

    Ensi diagnoosi: Öljypumppu jumissa ja öljypumpun käyttöakseli poikki...

    Näinköhän se enään pelaa, meinaan vaan et torstaina on jännää jos saadaan uus akseli siihen...

    Ja kuten ylläolevassa Dartblowerin viestistä voidaan lukea niin varasuunnittelma on jo käytössä!!!

    Voi muuten olla et pääsee lähtee kohti Etelä-Pohjanmaata perjantaina...
     
  7. Käkö

    Käkö Gearhead

    Noniin, nyt tuntus pelittävän, :D ainakin lämmityskäytön verran...
    Huomenna ollaan viisaampia :eek: kun otetaan Valiant ulos tallista ja kokeillaan pikkuusen...

    Toivottavasti toimii!!!
     
  8. make l

    make l 1st gear

    Jos et sä kuitenkaan menis rattiin... :D ... menee taas särki :argue: :rotfl:
     
  9. Käkö

    Käkö Gearhead

    Juu, en mene rattiin, mä en aja sillä enään ikinä :soosoo:
     
  10. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Haluaisitko kokeilla oikeaa autoa, mulla olisi semmonen tarjolla :poff:
     
  11. Käkö

    Käkö Gearhead

    Sulla on yks oikee auto ja siinä ei oo edes moottoria, tosin kyllä sä varmaan jaksat sitä lykkiä jos mä ohjaan... :argue: :poff:
     
  12. always bb

    always bb Gearhead

    Ei muuta kun pedaalit ja piiitkät ketjut polkupyörästä sisään ja ei muuta kun turvallista matkaa kyllä kestää jos ei mee pierupalikat poikki vispatessa.Käkö :D :rotfl:
     
  13. V-ROD

    V-ROD 1st gear

    ootko vaitanut autoo DS 325 !!!!! Minkäs mopairin ostit? ei muuten mut kun sanoit käkölle että sulla olis auto. :D
     
  14. always bb

    always bb Gearhead

    se aina vastustaa jollain muullakin kun minulla näköjään, mutta periksi ei anneta vai mitä KÄKÖ. ja kuitenkin jo näät päiväunia siitä kuinka se on isolla koneella ajaa kiva ajaa kun on sitä reserviä pellin alla.
     
  15. Käkö

    Käkö Gearhead

    Ei oo vaihtanut, se on nähny valon eli tähden ja ostanut hienon '73 mallin Valiant 4 dee sedanin ! :D :D

    Tuntuu DS 325:sellakin menopelit vaan lisääntyvän, nyt se vielä haikailee Ramblerin perään joten sillä on kohta 4 ison ja parhaan D-ryhmän autoo...

    Osaakohan se enään pikkulohkoo edes käynnistää?
     
  16. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Toihan oliskin kätevää kun tohonhan tarvis ostaa sit enää yks auto lisää niin ei tarvi välittää muista mitään kunhan ilmottaa vaan omat autonsa kisaan niin varmistaa jo sillä että luokka ainakin ajetaan :lol:
     
  17. V-ROD

    V-ROD 1st gear

    Joo ja aina soololla voittoon!!!!! :rotfl:
     
  18. Kieku

    Kieku 1st gear

    Ai Hei Dartblower ! Kuule onko Käkö kuullu sunkin autossa tota nakutusta vai ! :eek:
     

Kerro tästä muillekin!