Auto Skotlannin Aberdeenistä etelä-Suomeen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja JariV, 20.4.2010.

  1. JariV

    JariV 2nd gear

    Moro,

    kellään hyviä kontakteja saada kikotin Aberdeenistä tänne? Linkkejä? Mitä tahansa? Muita paikkoja mistä ettii tietoo ku KVG?
     
  2. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    Eikö tuollapäin maailmaa ole vammaismallisia ns postiautoja ???
    Oot thyyninki mies ??? Varhaispostinjakaja ?

    Mä oon menossa skotteihin ensivuoden heinä-elokuussa, voisin ajella sen pohjoiseen sillo , heh heh .

    On todellakin vähä erikoisempi paikka hakea auto, sorry, ei siis multa
    apua ongelmaan.
     
  3. KajS

    KajS Gearhead

    Miltei kaikki normihuolintaliikkeet eli kansainvälisiin maantiekuljetuksiin erikoistuneet logistiikkayritykset voivat myydä kuljetuksen autollesi ja jotkut jopa osaa hoitaa sen homman. Helpoin ja halvin on trailerkuljetus, siinä on myös suurimmat riskit, jos autoa ei kiinnitetä kunnolla.

    Kannattaa trendikkäästi kilpailuttaa ja yrittää udella, että hoitavatko homman itse vai teetättävätkö naapurispedella ja veloittavat sinulta tuplahinnan.
     
  4. JariV

    JariV 2nd gear

    No tätä vehjettä ei ihan tosta vaan ajeltas normikatuja pitkin, kun on puhdas kilpa-auto... eikä pelkoo et olisin tuninkiukkoja :lol: vaikkei tuning-pelit mua haittaa missään muotoa kunhan niissä on vaan tehoa vähintään se mitä ulkomuodosta sopii olettaa.

    Etsintä jatkuu. Ideat ja nippelitiedot tai mitä vaan edelleenkin tervetulleita.
     
  5. Jordan

    Jordan Gearhead

    Jos pystyt jotenki hoitaa maakuljetusta saarivaltion sisällä ni koitappa Transfennica, Mannlines suomen konttori, UECC suomen konttori...
     
  6. KajS

    KajS Gearhead

    ^Nuo maakuljetukset juuri tuolla ylämailla on aikamoinen taitolaji jo ihan brittienkin keskuudessa. Jos auton saa satamaan, homma on helppo. Varustamot hoitaa kaiken satamasta satamaan, mutta spede (huolintaliike) sitten laittaa itsensä likoon ja hakee sen laitteen vaikka nunnaluostarista ilman munkkien avustusta.

    Edellistä työnantajaani en mainosta, niillä kun reklamaatiosaldo oli ihan tapissa, mutta kysy DSV, Schenker, Beweship, Varova, Wikeström & Krogius, Freja...

    Ja tee kirjallinen kuljetussopimus, jotta saat ne sitten narikkaan, kun sun silmäteräsi on sitten iisalmelaistakin rujommassa kunnossa Suomeen saapuessaan.
     

Kerro tästä muillekin!