Autolla Usa:han

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja bulldog´s, 27.12.2007.

  1. bulldog´s

    bulldog´s Gearhead

    Minulla on eräs retki ollut suunnitteilla jo pitemmän aikaan ja nyt sitä olisi tarkoitus viedä eteenpäin ja ryhtyä sanoista tekoihin...

    Tällä hetkellä on selvityksen alla eri osavaltioiden käytännöt vakuutuksista/katsastuksista YM. että omalla kotterolla edes pääsee ajamaan uudelle mantereelle.
    Se EI todellakaan ole niin yksiselitteistä ajella sielä suomeen rekisteröidyllä autolla, kuin esim. suomessa ajelee ruotsalainen ruotsalaisella autolla...

    Nyt aluksi kyselen, onko kukaan täältä myynyt/muuten vaan vienyt autoaan rapakon taakse?
    Onko rahtifirmoista kenelläkään mitään suosituksia?
    Cosfim ainakin rahtaa sinneppäin entä muut?
    Tärkeintähän on että kalusto saapuu perille samassa kunnossa kuin lähteekin...

    Nyt olis sana vapaa ja ideoita/tietoja saa heitellä ilmaan.
    Suunnitteilla olevasta reissusta tuonnemmin lisää, kun saa vähän enemmän tietoja käytännön seikoista.
     
  2. SpW66

    SpW66 Gearhead

  3. slitre

    slitre 1st gear

    Eikös joku Suomalainen tehnyt reissun rapakon taakse jollain 55-57 Oldsmobilella? Juttua tais olla V8sissa ja moblassa kans, about reilu 10 vuotta
    sitten...korjatkaa jos olen väärässä...
     
  4. hauta

    hauta 1st gear

    Joo se oli Bobby hämeenkyröstä
     
  5. shark

    shark 3rd gear

    Täältä esim.Uffe Kusander jolla on se Custom Caddy" Exdream"(esitelty V-kasissakin) ja Lindberg jolla on se ahdettu lumikelkka olivat monta viikkoa autoillaan länsirannikolla ja se Lindbergin purppura ruiskurodi myytiinkin siellä mutta Uffen Caddy laivattiin takaisin.
    Myös Kjelle "Powerin" Hemi kuuppa on siellä ja ajossa kadulla.
    Muistaakseni California Shipping hoiti rahtihommat.
    http://www.calship.com/
     
  6. bulldog´s

    bulldog´s Gearhead

    Hyödyllinen linkki, kiitos!
     
  7. bulldog´s

    bulldog´s Gearhead

    Joo, itse olin samaan aikaan nurkilla kun lars-Erikkikin.
    Rodi jäi tosiaan Boydille myyntiin ja snow-monster tuli takaisin yhden magnumin kanssa sekä kustom fillareiden kanssa... Thomas tosiaan hoiti rahtauksen so cal shippingistä...

    Ei suostunut Lasse lähtee kokeilee kelkkaa vuorille... :)
     

Kerro tästä muillekin!