automaattikorjaajaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja tonttu73, 8.4.2017.

  1. tonttu73

    tonttu73 3rd gear

    Onko hyvää ja halpaa olssin th350 laatikkokorjaajaa. Joko lahen tai tampereen suunnal
     
  2. kime2

    kime2 Gearhead

    Joo,sellasta kaivattais täälläkin...
     
    saresks tykkää tästä.
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Esp autotrans huittisissa?
     
  4. Anza

    Anza Gearhead

  5. helvetinkat

    helvetinkat Gearhead

    onko nää näitä kuulavikasia?
     
  6. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Mää mitään tiä, mut kaikista mun yrityksistä ml omatekemät sutjakimmin kävi lodjun remppa kun otin yhteyttä od:n nimimerkkiin mudracer. Auto piti ajaa Turkun, kyyditsivät juna-asemalle. Aikataulu lipsui hiukan force majeure syistä mut hinta alitti budjetin. Ja toimii!
     
    Rotten, KajS, autoilija ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  7. chevytb02

    chevytb02 Gearhead

    Turulle piste, jeeee:)
     
  8. helvetinkat

    helvetinkat Gearhead

  9. urho3

    urho3 Gearhead

    Eikös subilla oo parastietotaito jonkin Euroopan palkinnonkin saanu. No sain mäkin lapsena hammaslääkärissä kiiltokuvia.
     
  10. helvetinkat

    helvetinkat Gearhead

    mä sain pienen muovisen paatin. sit tavja anto mulle jonkun rst-lautasen + jotain paskvaa ja putinkin jätti mulle jotain paskvaa mun vaivoikseni. noi pressat on kyl törkeitä...
     
  11. spede

    spede Gearhead

    Kivinummi Antti
     
  12. rb

    rb Double Gearhead

    "hyvä ja halpa"

    Tuo lausahdus karkottaa ne hyvät pois.

    Niillä hyvillä on töitä muutenkin aikaan vuodesta ja harva niistä jaksaa lähteä siihen leikkiin, että.... "kuinka paljon mun pitäisi maksaa, että saan korjata sun vaihdelaatikon"
     
    passerby ja Rotten tykkäävät tästä.
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Toi kyllä totta!

    Tonnin kieppeillö taitaa saada uuden laatikon? Käytetyn "toimivan" 300-600€?

    Ite oon kanssa pihi mutten enää viitti elättää unelmia työn teettämisestä koska tottakai se maksaa.


    Siis paras tapa tehdä laatikko itse. Irroitus ei ole mikään ihmeellinen temppu edes parkkipaikalla ja loput voi sitten tehä vaikka olohuoneen pöydällä jos ei tallia ole.
     
    Rotten, Ässä., autoilija ja 1 muu tykkäävät tästä.
  14. KajS

    KajS Gearhead

    Ääni Mudracerille yhden rempan kokemuksella. Harvinaislaatuinen korjaaja, vastaa tekstareihin ja antaa ohjeet puhelimessa.

    Mutta jos halvalla pitää saada, on paras ostaa se "takuukorjattu" tonnilla...tietää hinnan etukäteen. Kun siitä levinneestä voi saada entistä hienomman, kun hyvä korjaaja tietää, mitä sinne kannattaa laittaa pelkän käyttökuntoelvytyksen sijan.
     
    belair54 tykkää tästä.
  15. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Mika Ilmavirta, Lannevesi, yhteystiedot löytyy googlella.

    Pari laatikkoa olen työpaikan kautta tuolla korjauttanut. Jälkimmäisestä hatunnosto tekijälle, koska itse laatikossa ei ollutkaan mitään vikaa vaan turbiinissa -> ei laskuta asiakasta turhasta.

    Hintaan en ota kantaa, koska tuskin näitä kukaan ilmaiseksi tekee.

    Ja todettu on, että tietoa löytyy Mikalta enemmän kuin erään merkin maahantuojan teknisestä tuesta :cool:
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  16. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Täältä ääni Mikalle kanssa! ^
     
  17. Noci

    Noci 3rd gear

    Tmi HV Service Hervannassa.
     
  18. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    No Ilmavirtaa olisin tarjonnut heti alkuun, mutta kun ei ole Tampereen eikä Lahen suunnal. Tai riippuu tietysti mistä päin katsoo, mutta meiltäpäin on aika tasan päinvastaisessa suunnassa.

    Väittäisin että siellä kohtaa halpa ja hyvä. Taino mikä kenellekin on halpa, mutta hinta/laatu on ainakin parasta A-ryhmää.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Sais olla enenpi hintahaarukkaa tarjolla. Luulis sitä nyt suurinpiirtein tietävän mitä vähimmillään maksaa tai suoraan sitten masterkitillä ja täysrempalla. Toki pieni "noin" varaus mutta asiakasta silti rauhoittas. Nykyään liian paljon pimitetään hintoja.
     
  20. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    Mikan kanssa paljon asioineena voin sanoa, että tarjouksen saanti on tiukassa koska haluaa ensin nähdä mitä aski on syöny, koska varsinkin uudempien askien kanssa on todella vaikea arvioida hintoja kun ei esim. Pysty varmaksi sanomaan joutuuko solenoideja tai "aivoja" uusimaan. Ja vanhemmissa askeissakin osaa olla haljenneita mäntiä ym. Kovaa osaa jotka vaikeuttavat hinnan arviointia. Mutta taatusti on edullinen ja laatu on tosiaankin sitä parasta a-luokkaa ;)
     

Kerro tästä muillekin!