Auton kallistamislaitteet, kokemuksia ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Anonymous, 30.8.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onko kellään kokemuksia kokonaisen auton kallistamiseen tarkoitetuista laitteista (tyyppiä Tipp-Girl tms) ?

    Tarkoitus olisi korjata pohjaa ja helmoja helpommassa asennossa kuin lattialla maaten. Auto on noin 1200 kg euro. Tietysti kokonaan ympäri kääntyvä koripukki olisi ylivoimainen, mutta kun työtä tekee vähitellen ilman koko auton purkua, niin tuonlainen akseleista kallistaja voisi olla hyvä.

    Onko näitä myynnissä ja missä ?
    Nettilinkkejä ?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kallistusvinkki

    Pari kaveria kallisti aikoinaan festareilla jonkun Datsunin.
    Helmoista kiinni ja ympäri.
    Ei siinä mitn,mutta siellä joku jäppinen veti sikeitä sisällä :rotfl: :rotfl:
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

  4. Anonymous

    Anonymous Guest

  5. Anonymous

    Anonymous Guest

  6. Anonymous

    Anonymous Guest

  7. PMJ

    PMJ Gearhead

    auton kallistamislaitteet

    No mulla olis tollaiset pihalla puuttuu ajorampit,jos kiinnostaa?
     
  8. mikkiss

    mikkiss 1st gear

    Re: auton kallistamislaitteet

    mitäs semmonen laite maksais??
     
  9. ropo

    ropo 1st gear

     
  10. Eyetech

    Eyetech Gearhead

  11. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Mulla oli joskus tuollaiset "kaatoraudat". Tosi simppelit, oli kuitenkin tehdastekoiset. Oli periaatteessa kaarevaa lattarautaa T-muotoon hitsattuna. Sitten oli pulttikiinnitteiset adapterit, joilla vänkyrät sai akselin napaan kiinni. Välissä oli putki , jolla raudat sai yhdistettyä.

    Noilla käänsin mm. 240 Volvon alle 15 minuutissa kyljeltä toiselle. Yksin.
    Annoin ne jollekkin lainaan ja sille tielle jäivät... :mad:
     

Kerro tästä muillekin!