auton rassauksen vitutus!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 18.3.2006.

  1. tampio

    tampio 1st gear

    välillä kyrsii touhuta auton kimpussa,esim tänä aamuna yritin kysellä paria kaveria avuksi että sais eukon nissanin maanantaiks kuntoon,niin ne makasivat krapulassa.oli perkuleen mukavaa pyöritellä yksinään konetta ja siihen vaihteistoa! :mad: eihän siinä mittään jos ois aikaa laittaa,mutta itelläkin työviikonloppu ja siinä sivussa rassata yksinään vielä akan autoo! :mad: yöllä sitten nostella moottori takas paikalleen ja parin tunnin yöunilla taas töihin! :mad: :cry:
     
  2. tötsityttö

    tötsityttö 1st gear

    elämä on! :odroll:
     
  3. Fury 383

    Fury 383 1st gear

    kyllä muakin vituttas nissania rassata! :rotfl:
     
  4. hot rod

    hot rod 1st gear

    Tuttua hommaa jostain menneisyydestä... :eek:
     
  5. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Kyllä se siitä.
     
  6. NewPort-67

    NewPort-67 1st gear

    No on siinä se hyvä puoli et tollanen kiinan moottori/laatikko on kevyempi käsiteellä kuin joku isolohko/727 mutta taas toisaalta joku nissanin rassaus....turhaa hommaa!!!
     
  7. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    osta akalle potkukelkka! äkimmi perillä ku dasunilla.. :rotfl:
     
  8. mopster

    mopster Gearhead

    Mulla oli käyttöautossa hitsaushommia aika paljon tiedossa, ja kun ei ollut huvittanut siihen ryhtyä niin pääs menee leima pikkasen vanhaks (reilun vuoden). No, viikko sitte lähti kilvet ,ja oli sit pakko ruveta hitsaamaan. Viikko meni joka päivä toiden jälkeen puoleen yöhon hitsatessa, ja mä luulen että MIKÄÄN ei voi vituttaa enempää. Harraste autossa hommat pahasti vaiheessa ja kevät pukkaa päälle, ja sit pitää jotain romukasaa hitsata et leimasetä on tyytyväinen. :x
     
  9. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :lol: Minä annan tommoset työt muille ja keskityn ite noihin taide hommin ja juopotteluun...Tosin noitumisen kanssahan ne nuokin hommat tulee monesti tehtyä.. :rotfl:
     
  10. PauliP

    PauliP 1st gear

    Mopar jengi tarvii Datsunia, eikun Nissania liikkumiseen??? :rotfl:
     
  11. BRC1

    BRC1 Gearhead

    http://www.nissan.fi/yhteydenotto/huolto/

    Ja jos ei auta niin

    www.sapoma.fi
     
  12. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Kuules...mie oon näitten "harrasteromujen" kanssa joutunut melkein poikkeuksetta aina tekee kaikki itse, johtuen siitä että ei ole "harrastehenkisiä" ihmisiä (saatika harrastajatuttavia) siinä maankolkassa missä asustan :eek: :lol:
    Sen takia käyttöautona toimiviin USA-laitteisiin teetän jotkut V-mäiset pikkuhommat korjaamolla, kuten esim. autom. laatikon öljynvaihdot. Ei oo nosturia. No ei ennen ollut talliakaan; nyt ens viikosta eteenpäin on!
     
  13. apukuski

    apukuski Gearhead

    Eiku opelia :lol:
     
  14. ElvisNYB-77

    ElvisNYB-77 1st gear

    Eiku Lanciaa... :oops:









    tulis jo kesä.. :(
     
  15. Buick225

    Buick225 Double Gearhead

    Tai sitten jotain "kiinanpommia" kunhan vaan pääsee töihin. Onko tuttua?
     
  16. Ventura389

    Ventura389 1st gear

    Tuo yhtälö ei ole tosi. Helpottaisko jos ostaisit eukolle oikean auton 8) ?
     
  17. jusssi

    jusssi Gearhead

    Eikös toi oo aika helppoo tommosten käyttöritsojen rassaus; osia saa paikallisesta varaosaliikkeestä, osat on kevyitä ja helppoja käsitellä, joka paikkaan käy milli koon avaimet, ja jos on vielä kyse muijan autosta ni voi saada "pesää" palkkioks hyvästä työstä... nimim. itellä paska jenkki eikä muijaa... :rotfl:
     
  18. ht64

    ht64 3rd gear

    Toi pitää kyllä täysin paikkansa että mikään ei voisi vituttaa enempää ku sen käyttökorollan kanssa kikkaileminen.Ainakaan näin talven loppuvaiheessa kun se oma silmäterä on kilon palasina ympäri tallin lattiaa.
     
  19. Jordan

    Jordan Gearhead


    Eipä o paljo näkyny vaikka pikkuhommaa tehnykkin "tuttujen vehkeisiin". Eikä nyt tarkoteta sitä vehjettä mitä toivottiin aikasemmin :poff:
     
  20. Beauville

    Beauville 1st gear

    Tai vaihtaa eukon jolla jo on oikea auto. Saa silloin käyttää oman aikansa (mielestään) tärkeämpiin puuhasteluihin.
     

Kerro tästä muillekin!