Auton tuonti Usa:sta, tämän vuoden kokemuksia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Kuuskajaskari, 31.8.2011.

  1. capri30S

    capri30S 1st gear

    Täytyy kompata, pari vuotta sitten tuli meille musse heidän kauttaan, samoin kaveripiiriin tullut jokunen auto veljesten toimesta, homma toimii.
     
  2. Subbe99

    Subbe99 3rd gear

    Re: Cabriolet vw 1969

    Hienoa, että homma toimii tuon firman kanssa ja sitä voi suositella muillekin. :)
     
  3. Karck

    Karck 3rd gear

    Palosen veljekset eli Arskazone. Erittäin asiallisia ja paljon kuvia, todella paljon. Käyvät katsomassa auton ja koeajavat. Suosittelen.
     
  4. uberalles

    uberalles 1st gear

    finnislineauto

    Kyllä tämä Finnishlineautokin käy katsastamassa auton jos sellaisen esim netistä löytää.On käynyt kaverilleni järkkäämässä Ford Excursionin mutta olen ymmärtänyt että nämä nettiautossa myynnissä olevat olisi Firman omia autoja.
     
  5. buickki

    buickki 1st gear

    Arskazone toimii. Eli edellistä kompataan. 3 autoa toimittanut pohjanmaalle. Homma toimii kuin ajatus. Joo ja jampan videot on hyvät+hoitaa yht otot kun vaikka craigista löytyy jotaki yöunien menettäjää ja laittavat laivaan!! Sitte ne unet odottaessa vasta kaikkoaa...shipping seuranta eli kontti seurannan ilmottavat myös. Ei muuta ku rohkiasti ku auto ja raha kohtaa niin viestiä arille.
     
  6. gremlin

    gremlin Gearhead

    Voiskos joku laittaa Cambria Motors/ Panu Virtanen puhelin numeroa tulemaan, vaikka yv;lla tai miten vaan.
    Cambrian nettisivu oli aika sekasin ja ei ole nayttanyt tannekaan kommentoivan pariin vuoteen.
    Oon menossa uudeks vuodeks kaverin tyo Atlantaan ja vois kayda morjestamassa. Sen verran kiihottavaa kalustoa on tuolla nurkissa etta tarttee alkaa kartoittamaan rahteja :oops:
     
  7. gremlin

    gremlin Gearhead

    Niijuu, kevaalla tuli taas kontti Texasista. Halmari -> Hanninen / Etela Suomen Sijoitus hoisi purkin kotipihaan.
    Hienosti toimi, taas kerran.
     
  8. gremlin

    gremlin Gearhead

    Kiitokset osallistuneille. Numero saatu.
     
  9. Nippeman

    Nippeman 1st gear

    Itse voin suositella ehdottomasti arskazone:n palvelua veljensä jarmon kanssa.Muutaman kymmenenvuoden ajan tehneet tätä hommaa jo ja palvelu pelaa niinkun pitäisi, veljekset hoitavat suomen päässä myös tarvittavat paperihommat ja jeesaavat mutenkin jos vain pyydät.


    Suosittelen! VIIS TÄHTEE/ VIIS TÄHTEE


    - Itselleni tulossa heidän kauttaan ensimmäinen jenkki, ja olen erittäin tyytyväinen heidän palveluun, muita vaihtoehtoja itselleni ei tule.

    ei muutakin mailia Arskazone:lle niin saatte tekin sellasia autoja mistä olette jo kauan haaveilleet :wink:
     
  10. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Thänx Niko,tätähän me tehää,jo vuodesta 1985.Autosi minkä ostit,
    merkkifanit tuolla E-bodi topicilla vain kaffekupin kera haaveilevat,ISO
    liike nuorelta harrastajalta,tervetuloa joukkoon jotka TEKEVÄT eivätkä
    vain ole foorumi harrastajia,V8 kestotilauksella..f'n nut cases!
     
  11. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Nyt ollaan kokemusta rikkaampi tälläkin saralla, eli pukki rekineen kävi pari päivää ennen joulua! Läksin sokkona soitellen sotaan, ja ostin osina olevan auton kuvien ja parin viikon sähköpostien lähettelyn perusteella. Sahasen Rami hoiti maksun myyjälle (jopa ennen mun rahojen saantia), järjesti rekkarahdin kaukaa Iowasta ja pakkasi auton konttiin.
    Täällä päässä Impala68 hoiti hommat supernopealla tahdilla. Kontti rantautui tiistaina, purku tapahtui keskiviikkona ja jo torstaiaamuna auto oli noudettavissa tullattuna! Ja kun Mike´s Garage hoiti vielä kyydityksen saman päivän aikana, niin ei voi kun heittää isot kiitokset kaikille operaatioon osallistuneille! 8)
     
  12. RutgerHauer

    RutgerHauer 3rd gear

    Onko kukaan kuullut Old Cars Worldistä mitään vähään aikaan? Olen sinne laittanut muutamia maileja jo useita viikkoja sitten, mutta eivä ole mitään vastailleet.
     
  13. MercComet

    MercComet Gearhead

    Palosen Arskalle ja Jarmolle kiitos! Homma toimi ja autoista tuli ehdotuksiakin oman craiglist-selailujen lisäksi. Aktiivisuudellaan saivat mun toimeksiannon loppukesästä.
    Komeet dokumentit avitti omaa päätöstä autosta ja heidän yhteistyökumppaneillakin asia hallussa. Ei mitään pettymyksiä tullut ketjussa!
     
  14. BuickS

    BuickS Gearhead

    Itse kokeilin joskus samaa, enkä saanut sähköisesti koskaan vastausta.
    Soitto puhelimella toimii paremmin ja nopeammin.
     
  15. starcraft

    starcraft Gearhead

    Joku vuosi sitten myös soittelin kyseiseen yritykseen ja muutaman yrittämisen jälkeen puhelimeen jopa vastattiin. Kysyin sitten josko löytyisi mielenkiintoista autoa ja sellainen oli tulossa kontissa juuri sopivasti suomeen. Sovittiin sitten että käyn autoa katsomassa pääsiäisenä kun ajellaan muutenkin pääkaupunkiseudulle. No perille päästiin mutta yrjö oli pistänyt puhelimen kiinni. Jäi auto näkemättä. Parin viikon päästä auto ilmestyi nettisivuille myyntiin mutta eipä se tuon oharin jälkeen enää kiinnostanut.
     
  16. RutgerHauer

    RutgerHauer 3rd gear

    Ykä vastas mulle kyllä pienellä viiveellä. Soittamalla saa ilmeisesti paremmin kiinni yleensä.
     
  17. -Jouni-

    -Jouni- 1st gear

    Tuota Finnlinesautosta tahtoisin kuulla enemmänkin palautetta. Olen ostanut moottoripyörän ko. liikkeestä. Nyt olen odottanut moottoripyörää yli puolivuotta. Alkuun viestitys toimi, puhelimeen vastattiin samoin sähköposteihin. Pyörän piti olla Suomessa 15.1.2012, mutta ei ole vieläkään. Kauppahinnasta takuuksi sain tingattua noin puolet takaisin. Perään tuli erilaisia selittelyitä miksi kestää, mutta mitään selkeää dokumentaatiota mistään ei ole. Sähköpostitse lähetetty kauppakirja on ainoa mitä minulla on koko kaupasta. Hiukan huolestuneena katselen tulevaisuuteen, mhdanko ikinä tuolla pyörälla ajaa? Mahtaako koko pyörää olla edes olemassa? Missähän se on nyt?

    Jotenkin ainakin mieltä helpottaisi kun myyjä edes vastaisi sähköpostiin tai puhelimeen.... Tänä vuonna joku on jotain saanut ko. firmasta sekin hiukan helpottaa. Ei vain meinaa usko ja luottamus riittää.

    Jos jollakulla olisi positiivisiakin kokemuksia, niin hiukan voisi usko aiheeseen palata....
     
  18. uberalles

    uberalles 1st gear

    Vastaan samoin kuin toisellakin foorumilla.Tilasin viime vuonna vw cabrioletin jonka sain loppuvuodesta ja nyt olen onnellisena ajellut katto alhaalla ja nauttinut kesästä.

    Avoista innostuneena tilasin keväällä Finnishlineautolta MB sl 450 ja sen pitäisi rantautua näillä näppäimillä.

    Itselläni on kaikki toiminut joka osa-alueella Finnishlineauton kanssa.

    Tälläkin kertaa annoin Uniq Wheelsille toimeksi annon hoitaa auto kilpiin saakka koska viimeksi palvelu oli parasta A luokkaa.
     
  19. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    Siis onko todella toiminut niinkuin pitää, jos auton on tilannut Keväällä ja pitäs tulla näillä näppäimillä...kauas on pitkä matka joo, vois vaatia firmaa toimittamaan ajoneuvon kohtuu ajassa , ettei vaan olis nyt pyramiditoimintaa, et uudet ostajat rahoittaa vanhojen ostajien autot suomeen jos rahat ei muuten riitä...
    normaali toimitus aika on max 3kk jos firma osaa homman ja muuta ei sovita.
     
  20. MvR

    MvR 1st gear

    No mullakin on kokemusta yllämainitusta putiikista auto tuli ja oli just mistä puhuttiin,ehkäpä jopa hieman parempi ja on jo leimattukkin,nyt ootellaan veroloton tulosta
     

Kerro tästä muillekin!