Autonvälittäjää Californiassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja lincci, 18.6.2009.

  1. Continental56

    Continental56 Gearhead

    Minulla on konkreettista asiaa hampaan kolossa nimenomaan ja ainoastaan Hännisen suhteen. Olen tuonut Halmarin kautta useamman auton ja USA:n pään kanssa asiat ovat aina sujuneet loistavasti. Palvelu on ollut oikeasti todella hyvää.

    Hämeenlinnan kanssa on käynyt esimerkiksi niin, että minulta laskutettiin rahdit $1,1/1e kurssilla todellisen $1,4/1e sijaan. (syyksi kerrottiin kurssin heilahtelu, mutta Halmarille oli tilitetty todellisen kurssin mukaan eli $1,4/1e ja loput oli pantu omaan taskuun) Jouduin myös maksamaan tullit ja alv:t autojen USA:n pään rekisteripaperien hankintakuluista, (koska titlet puuttuivat ostettaessa) vain siksi että niiden kuitit olivat autojen paperien mukana. Tulli ei vaadi maksamaan näistä mitään, mutta kyllä sinne raha kelpaa kun sitä tyrkytetään. Hänninen lupasi korjata asian... Kaksi vuotta sitten. Kaikenkaikkiaan laskin hävinneeni yli 1000e.

    Neuvoisin maksamaan rahdit etukäteen suoraan USA:han ja pitämään kaiken asioinnin Hännisen kanssa ihan minimissä.

    Rahtiterminaalin kaverit ovat todella reiluja ja ovat auttaneet miestä mäessä usemman kerran. Suuri kiitos heille.
     
  2. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    OK ja kiitos palautteesta ,täytyy olla tarkkana. :odroll:
     
  3. hara64

    hara64 1st gear

    miksi?
    kerro hiukan lisää
     
  4. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    kukas hitto on minun tunnarit saanut käyttöösä?
     
  5. GMies

    GMies Gearhead

    Siinähän sitä syytä aivan riittävästi. Kyllä tuo "Contact information" palstakin jo kertoo jotain, että tiukanpaikan tullen kaverin on helppo kadota. :oops:
     
  6. skylark71

    skylark71 Gearhead

    Mulle tuli myös kulkine samaa reittiä ja homma toimi todella hyvin 8) 8)
     
  7. Ämbee

    Ämbee 3rd gear

    Mulla tuli auto Californiasta Finnish Line Autolta Kervisen välityksellä Lappeenrantaan Unique Wheelsille tullattavaksi, eikä ole moitteen sanaa kenestäkään näistä.

    Homma on ollut reilua, nopeaa ja viesteihin vastailtu nopeastii. Palvelu on ollut erinomaista, eikä mitään valuuttakikkailuja ole ollut. Käytetty muuntokurssi on laskussa ollut näkyvillä ja muutenkin on paperihommat olleet kunnossa...
     
  8. affi

    affi 1st gear

    Mitäs teillä on tullut maksamaan auton rahtaus/tullit/paperihommat yms kaikkinensa suomeen.
    Hämeenlinnaan olis tarkoitus tuosta kohta tuottaa auto.
     
  9. T5

    T5 Gearhead

    1500 euroa kaikkineen Hämeenlinnaan Alpine Traden kautta.
    Eli siis paperihommat, merirahti, purkukulut yms.
     
  10. export

    export 3rd gear

    Alpine traden kautta meille on tullu 3 autoa ja varaosia sillon tällöin. Erittäin hyvin toiminu Petrin kautta.

    Muutama viikko sitte tuli vaihelaatikko hämeenlinnaan ja rahdin osuus oli n.50€.
     
  11. B 50

    B 50 Gearhead

    Kuullostaa sopuhinnalta. Sisältääkö summa rahdin alvitkin?
     
  12. valmet7002

    valmet7002 3rd gear

    Minuakin kiinnostaa onko em. pulju saanut mainosarvoa?
     
  13. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Ääni täältä hämeestä Alpinetradelle!Hienosti hoitunut kaikki tähän asti,kiitokset vaan Petrille.


    Ville
     
  14. bjusmsix

    bjusmsix 1st gear

    Kuka nykyään tuo kaliforniasta? Alpine tradella lappu luukulla, finn-us ei vastaa.
     
  15. JJ

    JJ Gearhead

Kerro tästä muillekin!