Autotallin rakentaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Anonymous, 15.8.2004.

1. T781

T781 1st gear

Ne mitä olen asentanut niin ei ole ollut vikoja. Yks hiukan jäätyili mut se johtui todennäköisesti liian pienestä tilasta johon asennettu.

jallu81 tykkää tästä.
  2. K_Sa

K_Sa Gearhead

Mitkä nykyään myynnissä olevista ilmalämpöpumpuista on järkevin hankinta?

Esim.
    100m² tilaan
    140m² tilaan

3. oceanic7

oceanic7 Double Gearhead

Mulla on Toshiban Auroraa vastaava 14v. vanha saha seinällä lämmittämässä 70m2 tallia jonka sisäkorkeus on 3,5m. Sen kanssa on pärjätty länsirannikon leudoissa talvissa mutta talvella tarvitsee pitää korkeampaa sisälämpöä että jaksaa sulattaa. Sanoisin et kysy tarjous ilppivirmalta, kerrot niille lämmitettävät kuutiomäärät ja että laite tulee talliin ettei tarvi olla mikään Art Deco design special. Veikkaan että ainakin Toshibalta Polar 35 riittää sulle hyvin.

4. T781

T781 1st gear

En tiedä onko olemassa yhtä ainoata merkkiä joka on järkevin/ paras. Kaikki firmat kehuu niitä pumppuja joita he myyvät. Kysy tarjousta useammalta firmalta ja mitä pumppua he suosittelevat. Itse ehkä suosittelisin mitsua, toshibaa, midea. Mutta eipä ole tullut kaikkien merkkien kans värkättyä.

5. moottorinlohko

moottorinlohko Gearhead

Panasonic HZ25XKE tai 35, puskee kovalla pakkasellakin lämpöä.wifi kännyssä hyvä asia.myös mitsut ja panasonicit toimineet hyvin joita kymmeniä työkohteissa,ei ole tarvinnut muuta kuin normi putsaukset.

6. K_Sa

K_Sa Gearhead

Oisko tietoa Ryternan nosto-ovien jälleenmyyjistä, myykö useampi toimija samaa ovea omalla nimellä? Liettuasta nähtävästi tulevat.

Kerro tästä muillekin!