Autoverhoomoita tai verhoilijoita

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja coupedeville, 31.5.2005.

  1. coupedeville

    coupedeville Gearhead

    Antakaapa yhteystietoja. Espoossahan on Tapiolan autoverhoomo. Sen verran lisään tähän tietoa että materiaalina on vinyyli ja luultavasti joutuu värjäämään oikeeseen sävyyn kun näyttää siltä että ei meinaa löytyy justiinsa saman sävyistä.
     
  2. VesaR

    VesaR 1st gear

    Mulle vaihtoi jenkeistä tilatut uudet nahat ja pehmteet se Lasse hhelsingistä-mikä piru se nyt tarkemmin olikaan - oli ainakain hyvää jälkeä eikä paha hinta!
     
  3. VesaR

    VesaR 1st gear

  4. Ventura389

    Ventura389 1st gear

    Verhoomo Prima

    Mutta mä teetin & korjautin tuolla Tapiolassa. Palvelu oli hyvä ja hinta ok.
     
  5. VesaR

    VesaR 1st gear

    Mä kysyin silloin molemmilta ja Prima lupasi halvemmalla ja piti lupauksen...
     
  6. Jasca

    Jasca 1st gear

  7. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Mites andys leather? Itse Andy kait hieman "väsähti" mutta eikös poika jatka ? Virmakin kait andys son tms.
     
  8. Jasca

    Jasca 1st gear

    Uteliaisuuttani kurkkasin Kaupparekkarin tietoja ja kumpikin sieltä löytyy:
    • Andy's Leather
    • Andy's Son Ltd Oy

    Kummallakin sama toimiala ja samat osoitetiedot eli kytköksissä toisiinsa luulisi jotenkin olevan...

    Andy's Son Ltd Oy on merkattu rekkariin tän vuoden tammikuussa eli tuore firma. Andy's Leather on puolestaan yhdessä välissä ollut pois ennakkoperintä- ja alv-rekkareista, mutta merkitty tuohon alv-rekisteriin uudelleen viime vuoden maaliskuussa = jotain liiketoimintaa. Ennakkoperintärekisterissä se ei sen sijaan ole, joka yleensä tarkoittaa sitä, että jotain häikkää verottajan kanssa on ainakin ollut...

    - Jasca -
     
  9. Ventura389

    Ventura389 1st gear

    Prima tekee tyylikästä jälkeä, mutta ei edes kerinnyt korjaustyötä katsomaan ja asenne oli puhelimessa (vanhan penkin korjautuksesta) melko syvältä. Uutta tekee, uudesta matskusta, mutta Tapiolan ukko tekee myös korjauskuntoisesta kuin uuden. Ja kerkesi tekemään arvion ja sai hommankin ;)
     
  10. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Haetko hesan seudulta vai pohjanmaalta?
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    ville

    Tapiolan autoverhoomosta sen verran, että kyselin muutama vuosi sitten verhoilukankaita autooni, ja lafka olis vetänyt välistä VAIN noin 100% hinnasta. Eli kertoi hinnaksi muistaakseni 160€/metri, ja onneksi säikähdin sen verran että aloin itse selvittelemään kankaan saatavuutta ja sain sen Suomeen Jenkeistä KAIKKINE kuluineen 80€/metri. Joten sen jälkeen en olo ko.herran palveluksia kysellyt. Primassa Vänttinen teki matskuista hyvää duunia ja ok hinnalla, lisäksi hoiti tarvittavan vinyylin värjäyksen oikeaan sävyyn eikä hinnoittelu tässäkään ollut läheskään yhtä sikamainen kuin Tapiolassa.
     
  12. coupedeville

    coupedeville Gearhead

    No asun pohjanmaalla mutta sama se missä sen teettää kun on vain hinta ja laatu kohdallaan. Kesälomalla tulee käytyä Buickilla etelässä joten voin käydä näyttämässä autoa siellä ja laittaa sitten ajokauden päätyttyä penkin verhoomoon jossa päätän homman teettää. Oletteko korjauttanut kojetauluja tai oviverhoilujen käsinojia? Eastwoodilla on kyllä jotain korjaus-sarjoja myynnissä joten voi olla että yritän itse korjata nuo kohteet.
     
  13. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Raahessa verhoomo Murtovaara on tehnyt minulle neljan auton sisustuksen. Monet muutkin ovat kayttaneet autoverhouksissa. Laatu on ollut mielestani hyvaa. Hinnottelusta en osaa sanoa.
     
  14. coupedeville

    coupedeville Gearhead

    Miten et osaa sanoa hinnoittelusta jos olet 4 auton sisustuksen teettänyt? Onhan täällä Ylivieskassakin Tanen verhoilu joka tekee autojakin. Täytyy ottaa useampi kustannus arvio ennenkuin päättää kuka saa urakan.
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    :lol: juu kattos moro!Viialassa(piikuinen kunta Tampereelta noin 35km hesaan) on kuulemme jossain entisessä nahkatehtaassa joku nahkatohtori joka maalaa nahkaa yms(Tehny jonku venäjän päämiähen rolssin sisustankin) se on joku yritystalo parkki jos auttaa käy kait usein hesassakin tuo heeboo...kysäses siältä.............nimi tais olla kait jukka halme???? :odroll:
     
  16. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Nuo on teetetty viimeisen 15 vuoden aikana. Ja jokainen on tapauskohtainen. Mina olen laskenut etta jos ma lahden raahaamaan autoa jonnekin muulle paikkakunnalle verhoiltavaksi, maksaa sekin.
    Eika minulla ole kokemuksia muista verhoomoista koska heidan laatu on rittanyt minulle. Minulle tarkeinta on ollut hyva tyonlaatu ja ammattimainen palvelu. Ja verhoilussa paasaantoisesti juuri maksaa kasityo, on kuulemma melkein sama vaiva tehda verhous halvasta keinonahasta kun hyvasta nahasta.
    Noissa urakkahinnoissa vain ei tahdo nakya laatuu, halvin ei ole aina paras.
     
  17. redneck

    redneck 1st gear

    Ga-Mi tuote verhoili meitin Cadillacin penkit h:350€. Hyvää jälkeä tuli. Paikka on siis Kortesjärvi, matkaa Ylivieskasta n.150 km puh: 06-4885001
     
  18. Lokari

    Lokari 1st gear

    Samassa firmassa verhoilutin Corveten penkit. Hyvät tuli ja edullisesti. :)
     
  19. blindace

    blindace 1st gear

    andys

    joo eli andyn poikahan niitä tekee ja jälki on myös loistavaa.
    niillä on kuulemma satoja värejä nahasta eli vaihtoehtoja löytyy.
    hinta on aika hyvä ja jälki täydellistä mun mielestä
     
  20. Yello

    Yello 1st gear

    Re: andys

    Kyllähän ne kummatkin siellä väsäilee. Juniorille tulee jälkikasvua lähiaikoina, joten tahti voi hiipua. Tai sitten pajalla vietetty aika voi kasvaa runsaastikkin...

    Ittellä paritkin sisustat sekä uuteen että vanhaan siellä teettänyt, eikä jäljessä valittamista. Tai oikeastaan wanhus valmistuu lopullisesti vasta ensi kesäksi. Hinnoista voi sanoa sen verran, että jos uuteen autoon ostaa tehtaan nahkasisustuksen, niin hölmösti tekee. Käsintehdyn saa halvemmalla :)

    -y-
     

Kerro tästä muillekin!