Avaimet AN-liittimiin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Iiro, 6.4.2022.

  1. Iiro

    Iiro Gearhead

    Kiinnostaisi laittaa kiiltäviä ja kivan värisiä alumiinisia AN-liitimiä letkuihin. Ne taitaa vaatia alumiiniset avaimet ettei niistä anodisointi heti lähde, vai onko jotain muuta toimivaa ratkaisua?

    Ja onkos suositusta että mistä kaupasta noita avaimia saisi järkihintaan, tai tilailenko vaan halvimmat kiinasta?
     
  2. 383

    383 Gearhead

  3. MaxDura

    MaxDura Gearhead

  4. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Pitäshän noissa tietty olla omat työkalunsa joissa leveämmät leuat jne...mutta olen käyttänyt ihan normi tuumasia kiintolenkkejä.
    Laittanut vaan maalarin teippiä tai muuta ohutta teippiä kiintolenkin leukojen sisäpintaan, ihan hyvin toimii :odcool:

    Mm. Us-Parts/AutoRacing saa virallisia työkaluja sarjoina tai erikseen....eikä oikeasti mahdottoman kalliitakaan.

    https://www.autoracing.fi/motorsport-performance/letkut-liittimet/tyokalut
     
  5. 930BiT

    930BiT 3rd gear

    KKD Kalle on noita ainakin fasen puolella mainostanut myyvänsä. Hinnoista ei tietoa.

    Itse oon kyllä vaan jakarilla kiristellyt. Toki on vähä niinku kisa-auto, joten ennemmin tai myöhemmin jälkiä tulee...
     
  6. T5

    T5 Gearhead

    Minä laitoin liittimen ja lenkkiavaimen väliin palasen kangasta. Eikä tullut jälkiä.
     
  7. jknR

    jknR Gearhead

  8. Iiro

    Iiro Gearhead

    Jos toi toimii kelvollisesti, taidan koittaa sitä ekana....
     
  9. supo

    supo Double Gearhead

    Käy Kallella katsomassa sillä on liittimet/letkut ja muut tarvikkeet hyllyssä Vehmerin lossin vieressä eli KKD Motorsport!
     

Kerro tästä muillekin!