B&M TH 350...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja ktappinen, 20.4.2017.

  1. ktappinen

    ktappinen 2nd gear

    Onko tästä mihinkään??:oops:
     
  2. G20

    G20 Gearhead

    Ei voi suositella. Viime kesänä moinen uusi kesti n. 1000km ja mujua täynnä, tiedä sitten oliko mujut lopulta laatikosta vai turbiinista lähtöisin mutta sain rahat takaisin. Melko roisia tekoa, governorin kopasta puuttui panta, häntä oli jostain syystä mallia BOP eli mittarin pyörittimelle nyrkin mentävä reikä jne.

    Näin jälkiviisaana suosittelen kotimaista osaamista. :odcool:
     
  3. ktappinen

    ktappinen 2nd gear

    Eli parempi hankkia kunnostettu laatikko.
     
  4. G20

    G20 Gearhead

    Kun B&M levisi tein pikaisen soittokierroksen kotimaisille mestareille ja esim. Kivinummi erittäin kilpailukykyinen vrt. noihin ameriikan sokeiden tekeleisiin.

    Olen käyttäny vuosien mittaan eri kotimaisia tekijöitä ja eri vaihteistoja mm. Päivinen, Mudracer ja ei huonoa sanottavaa näiden ukkojen tekeleistä.

    Tosin mulla oli "kiire" viime kesänä niin osui erittäin sopivasti asiallinen toosa ja turbiini paljon parjatusta V8 marketista ja poimin mukaan Iisalmesta kun ohi ajoin.
     
  5. spede

    spede Gearhead

    Meinasin itsekkin ostaa valmiin bm askin mutta tuli kysyttyä Kivinummelta niin sehän sitte teki edullisesti laatikon ja hyvin toimii, soitat Antille niin homma hoituu.
     

Kerro tästä muillekin!